Ik heb 1 iemand gesproken die mee heeft gedaan, het scheen super vet te zijn en het zag zwart van de ijslanders. Er waren zelfs een paar equipeleden die meereden heb ik gehoord. Nah, laat maar komen die foto's!
If your file is still bigger than 20MB we suggest using Microsoft Media Encoder, which is a free application for converting / compressing most any video. You can download it from http://www.microsoft.com/windows/window ... ault.aspx.
HEt was geweldig :D al die ijsjes tegelijk over het strand super, volgend jaar weer, daar hebben we 3 uur rijden wel voor over!! (heen en terug 6 uur) Thok ging alleen ietsjes te hard bij de start...maar gelukkig was ik niet de enige wahhaha O:-)
Het was super gaaf!! Via Icelandic Horses staat al heel wat links met foto`s. En natuurlijk in het nieuws bij RTV-NH, morgen in de Telegraaf.. Afijn, weer heel wat ijsjes worden bekende Nederlanders.. met hun baasje.. Volgende keer ben ik weer van de partij.. Sta ook op de foto met Flenna.. Hihi eindelijk beroemd..