Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oisterwijk schreef:jee waar zijn ze toch mee bezig!!!
ze doen net of ze god zijn.
straks gaan ze ons nog klonen.
ik ben er echt op tegen want wat heb je er nu aan???
groetjes![]()
Graaskorf schreef:En dan gaan ze zeker net zo snel dood als Dolly en
Herman die vroegtijdig dood gingen aan ouderdomds kwaaltjes.
Hedwig18 schreef:griebels schreef:Het moet niet gekker worden.. Dadelijk gaan ze hitler nog kloonen
ehm neem aan dat je onze duitse snorremans bedoeld? zo ja , die is al dood dus dat klonen gaat beetje moeilijk worden
CGJ12 schreef:
Herman was een transgene stier van Pharming. Herman was geen kloon en is niet jong gestorven.....
Sugarmiss schreef:Het is niet super nieuw meer. Er loopt in Italië al een gekloonde Haflinger rond en in Amerika liggen er 3 klonen van de hengst Smart Litlle Lena op de plank.
Sugarmiss schreef:Een kloon is geen samenvoegsel van een eicel en zaadcel, dus er zit niets genetisch van de merrie in.
Mac schreef:Maar er zitten toch nog altijd genen in van de "eigenlijke" moeder? De moeder van de gekloonde ruin dus?...
Als het sperma genetisch gemanipullerd is wel, anders is de in-vitro-bevruchting gelijk aan een natuurlijke bevruchting in de baarmoeder.Citaat:Wat ik me overigens afvraag: wat gaat er doorgegeven worden via het sperma van een op niet-natuurlijke wijze ontwikkeld veulen? Is dat al onderzocht (ik neem aan van wel)? Het is toch een genetisch gemanipuleerd product
MissVicky schreef:Krijg een beetje een "Boys from Basil" flashbackAl zouden ze Hitler gaan clonen wil dat niet zeggen dat die vent weer precies hetzelfde word, zoals al eerder gezegd, de opvoeding enz hebben een hele grote invloed, misschien zou t wel een aardige kerel worden..
Kieffertje schreef:Andere vraag: Hoe willen ze überhaupt klonen, hoe kan dat in godsnaam? Denk niet dat wij kunnen begrijpen wat die kloondokters allemaal kunnen en doen en vooral niet hóe ze dat dan doen.
dekoezegtboe schreef:Maar uit het stukje is niet gebleken hoeveel "mislukte" broers deze veulens hadden.... dolly heeft geloof ik wel 100 broers/of zussen de doodgeboren/misvormt/met erfelijke afwijkingen zijn geboren.
Alikesflame schreef:stilstand is achteruitgang in de fokkerij