Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vonnie84 schreef:Applelove schreef:hmmz..en kon die rijder niet even ze paard gaan helpen, hoofd boven water houden ofzo..?????
Bedenk je eerst even hoe diep een gemiddeld kanaal is..
Vervolgens bedenk je hoe zwaar een kar is..... En dan moet je nog weten dat die kar dat paard naar beneden trekt.
Dat lukt je met de grootste wil van de wereld nog niet
Verosjaak schreef:
kon ie de kar dan nie ff gauw losmake das weer wat minder gewicht vooor het paard
zoiezo denkt een mens heel vaak eerder aan zichzelf en dat vind ik zielig

Verosjaak schreef:
kon ie de kar dan nie ff gauw losmake das weer wat minder gewicht vooor het paard
zoiezo denkt een mens heel vaak eerder aan zichzelf en dat vind ik zielig
linlovesyou schreef:toen het paard rustig werd, kregen ze hem los... maar was het al te laat...
hij was al dood..

Zeker niet als je je bedenkt dat dat paard ook nog gek was van paniek en dus om zich heen sloeg met zowel hoeven als hoofd!
jezus! Laat dat klein beetje hersenen dat weet-ik-veel-waar zit toch een beetje werken!!!! 
Die kar zit aan alle kanten vast hoor, het lamoen in de lichtogen, de strengen zitten vast, en dan de broek nog, dat maak je echt niet zomaar los in zo'n situatie! En dat wil dan echt niet zeggen dat die man aan alleen aan zichzelf gedacht heeft.
Vlakbij de stal waar ik rijd is een tijdje geleden ook een paard + kar te water gegaan.. Paard heeft het niet overleeft 
dblijham schreef:Toevallig weet ik wel wie de eigenaar is en kan ik jullie verzekeren dat dit geen man is die zijn best doet voor zijn dieren. Hij heeft een aantal fokmerries en een daarvan heeft al meer dan 2 jaar het bloed langs haar benen lopen van de mok. Hij doet er niets aan. Het is heel jammer van dit paard, een mooie jonge ruin ( 6 of 7 jaar ) maar als ik naar zijn andere dieren kijk dan is dit dier misschien wel veel langduriger leed bespaard gebleven.
dblijham schreef:Toevallig weet ik wel wie de eigenaar is en kan ik jullie verzekeren dat dit geen man is die zijn best doet voor zijn dieren. Hij heeft een aantal fokmerries en een daarvan heeft al meer dan 2 jaar het bloed langs haar benen lopen van de mok. Hij doet er niets aan. Het is heel jammer van dit paard, een mooie jonge ruin ( 6 of 7 jaar ) maar als ik naar zijn andere dieren kijk dan is dit dier misschien wel veel langduriger leed bespaard gebleven.