Paard overleden na zware mishandeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: Paard overleden na zware mishandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:37

Ik moet er gewoon echt niet aan denken dat zoiets bij mijn paard gebeurd...... Verschrikkelijk.....
Heb een "handtekeningenactie" opgezet, ik vind dat er echt wat moet gebeuren....... (zie onderschrift) xxx

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:04

zooow echt niet normaal..
dat een mens zoiets kan doen ... woon zelf ook niet ver van echten vandaan..
hoop niet dat ze nog dichter in de buurt komen... echt vreselijk !!!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:21

Ik pleit voor, dat als ze de daders vinden, ze op dezelfde manier om het leven brengen als ze bij de paarden hebben gedaan. Mogen ze zelf ondervinden hoe het voelt.

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:43

Geen woorden voor

De straffen hier in Nederland stelt toch ook niks voor
Daarom doen ze maar, mens of dier het maakt ze niets meer uit, want vrij ben je zo weer.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:46

tog egt ongelovelijk dit wie doet dit nou??? je bent dan echt gek in je hoofd die mensen moeten ze gewoon door hun ha*ses schieten!!!

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:46

gewoon niet voor woorden te brenge hoe krijg je het in je hoofd een dier zo te mishandelen tot dood toe zulke mensen moeten de bak in en nooit meer met dieren in aanmerking te laten komen
ik vind dat je dit geen mensen meer kunt noemand zo omgaan met dieren

Kirs_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:02

Nou ik moet dus niet zo'n iemand tegen komen die zoiets flikt want die zal ik eens bewerken met een scherp voorwerp en dan zo goed dat ie t niet meer na vertellen kan.. kom op jongens dit is toch te gek voor woorden .. zoiets mag gewoon niet gebeuren..

Ik vindt het echt ongelooflijk dat er nog steeds van die imbeciele gekken rondlopen... en van mij mogen ze die ook alamenuut het ifuus dichtdraaien.

kan hier echt kwaat om worden. !!

sorry voor de ongepaste woorden misschien maar wilde even mijn menig laten weten.

groetjes

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:03

Pff verschrikkelijk

Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen!! Het liefst zou ik nu die mensen om gaan zoeken en hun is even martelen!!

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:07

verschrikkelijk,
Er stond ook een foto op de voorpagina, gelukkig niet met details, maar ik vond het écht misselijk...

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:08

nee he! gaat dit nu weer beginnen!!
Ik snap niet wat die mensen bezielt!
Hoe kunnen ze dit nu een dier aandoen (een mens kun je dit ook niet aandoen...)
Echt heel erg!!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:23

Wat ongeloofelijk verschrikkelijk!!!
OMG je kunt niet eens meer je paard in een weide laten.....
Wat ze met die kerel moeten doen
(kan me niet voorstellen dat een vrouw dit doet, sorry heren...), is 1 kogel door z'n harses jagen. Scheelt heel veel
maatschappelijk geld. Niks TBS gewoon afmaken die Mega AshLog!!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:46

Dit is toch ongelofelijk!! Hoe KAN je zoiets DOEN?!?! Je bent dan toch echt ziek in je kop?!? Kan er zoooo boos om worden, een weerloos dier!! Ik wil niet weten hoe dat diertje eruit heeft gezien en hoeveel het geleden heeft! Vreselijk. Die gasten moet echt hun l*l afgehakt worden, sorry hoor. Ben echt heel boos. Het zal je paard maar zijn

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:54

PaysBas schreef:
1 kogel door z'n harses jagen. Scheelt heel veel maatschappelijk geld. Niks TBS gewoon afmaken die Mega AshLog!!!

jammer dat het dan zo snel met die gek gedaan is.. zou hem liever laten lijden.. maar goed, één kogel scheelt idd heel veel..
Bah! ik word zo *aarghh* woest als ik dit lees ... bah! ik snap niet dat iemand dit kan doen..

Ik wens de eigenaar van het paard heel veel sterkte!

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:44

Zag het net op het nieuws,kreeg gewoon kippenvel.2 van mijn paarden zijn in december vergiftigd door iemand.In 24 uur tijd na elkaar heb ik ze in moeten laten slapen.De eerste dagen daarna(nu nog hoor)blijft je bang dat diegene nog eens terug komt en het nog een probeert bij onze andere paarden.Je vertrouwd ook niemand meer vooral de dagen erna .Iedereen die ook maar lang fietste vond je al verdacht.We zijn nu bijna een jaar verder maar als ik diegene ook nog vind dauw ik hetzelfde goedje in zijn mik wat hij mijn paardjes heeft gegeven en dan mag hij net zo lijden als hun hebben gedaan.Wij hadden ook aangifte gedaan maar de kans dat ze een dader vinden is veel te klein jammer genoeg.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:45

Waarom .......waarom leven er zulke achterlijke *piep* lui op de wereld.

Ze mogen van mij die lui die zoiets flikken.....nee lui die er al overnadenken om zoiets te doen... mogen ze heeeeeel erg pijnigen!!

Stukje voor stukje lichaamsdelen afsnijden en uiteidelijk dood laten bloeden.

Eigenlijk verdienen ze de dood niet eens..gewoon laten lijden die lui

Ja sorry hoor kan me hier zo pist om maken

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 23:15

hoe diep ken je zinken om je woede op een beest te kennen uit laten..
ik hoop niet dat ze dat bij mij merrie zullen doen want als ik er achter kom dan gaan hun ook ofterwijl ik ga de bak in......
je kunt het toch niet maken om een paard ezel of weet ik veel een dier zow pijn aan tedoen en vrolijk weg lopen,

zow zeggen beuken je zelf eens hard aan en kijken of je het dan nog lekker vindt
beetje triest die dader zal zich wel niet happy voelen tussen de mensen!!!
erg hopeloos!

schandalig dat soort mongolen!

djmaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 00:25

Voor de mensen die in de buurt wonen let in godsnaam op want het schijnt dat deze figuur nog 3 ponys heeft vermoord,

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:35

Deze ellende doet zich al jaren in grotere schaal in de Noord -oosthoek van Nederland voor.

Waarom juist daar?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:59

hier kan ik echt niet tegen he,
al die *vaak* vieze mannen met gedragsgestoordheid!
doe dan mensen wat aan, maar laat dieren gewoon met rust! gadvergadverdamme! :@

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:05

ik vind het zo verschrikkelijk als mensen zoiets doen
Word ik zo boos om!
Mijn vzIJslanders staan 's nachts gewoon buiten ik vertrouw het gewoon niet meer!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:23

Ik heb hier lang niks meer van gehoord, maar die gestoorde gek (of gekken) is/zijn dus nog steeds bezig!!!!! ik hoop dat er eindelijk eens een einde aan gaat komen, doet de politie dan helemaal niets als het 'maar' om dieren gaat? (Domme vraag, antwoord is duidelijk al gebleken!)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:41

Niet te geloven, weer een slachtoffer.
Het blijft triest dat er mensen zijn die 't nut ervan inzien om een paard dusdanig toe te takelen. Ik heb zelf een paard maar dit (godzijdank) niet meegemaakt. Maar, mocht dit gebeuren en ik kom erachter wie het gedaan heeft - heb ik ooit eens gezegd - dan sla ik diegene met mijn blote vuisten morsdood.

Zulke mensen zijn ziek in hun hoofd en verdienen een zeer langzame en pijnlijke dood. Maar ja, wat al eerder werd opgemerkt, vaak wordt het op de voorgeschiedenis van zo'n persoon gegooit waardoor diegene praktisch vrijuit gaan. En vaak ook weer in herhaling vervalt.
In NL is heel veel goed geregeld maar wat dit aangaat (qua straffen voor bepaalde misdrijven) mogen ze van mij wel weer een aantal eeuwen terug.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:48

@ vanity: Het is vaak zo dat een zaak zoals drugs voor gaat, omdat daar meer mensen uit de onderwereld opgepakt kunnen worden, en dus meer lof voor de politie.... dit zie je ook met verkrachtingszaken..... Maar ook met moordzaken, dat er gewoon iemand wordt opgepakt (is echt gebeurd) en terwijl er veel te weinig bewijs is tegen die persoon, hij/zij toch veroordeeld wordt... En later blijken ze onschuldig.... Dat is gewoon om te kunnen zeggen, we hebben hem/haar.... Het hele rechtssysteem moet veranderd worden voor dit soort zaken, en ik hoop dat dat ook snel gaat gebeuren..... Zodat mensen voor dit soort mishandelingen ook levenslang krijgen..... (doet me denken aan het voorval met dat ei..... Die gast kreeg meer straf dan iemand die verkracht had ) Daardoor denk ik dat alles veranderd moet worden....

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:05

djmaris schreef:
Voor de mensen die in de buurt wonen let in godsnaam op want het schijnt dat deze figuur nog 3 ponys heeft vermoord,

Mijn hart sloeg gelijk een paar keer over toen ik dit las. Ook in de omgeving Echten? Denk dat ik 's nachts hier maar op wacht ga liggen met een pistool

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:12

Zet een burgerwacht op ofzo en hou de paarden binnen, het zal je paard maar zijn