Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmy schreef:Ik ben trouwe lid van deze rijvereniging, en ik vind het in en in triest dat er zo gehandeld is. Het bovenstaande stukje wat gequote is, is dus ook door mij geschreven op het dvhn site...
Neem van mij aan, het bestuur doet het uit goed wil voor het paard. Wie mij niet geloofd, wil ik best eens een rondleiding op MIJN rijvereniging geven...
: D kimmy schreef:Ik ben trouwe lid van deze rijvereniging, en ik vind het in en in triest dat er zo gehandeld is. Het bovenstaande stukje wat gequote is, is dus ook door mij geschreven op het dvhn site...
Neem van mij aan, het bestuur doet het uit goed wil voor het paard. Wie mij niet geloofd, wil ik best eens een rondleiding op MIJN rijvereniging geven...
Rhiannon schreef:Wat een gezeur zeg! als ik de reacties op dat bericht moet geloven dan staat dat beest prima op de wei
Ik denk dat hem geen groter plezier kunt doen door hem een deken te geven, en lekker de winter op de wei te laten met een vriendje, dan dat hij staat te verpieteren in de stal!
Heike schreef:Daarom is het fijn dat hier wel de andere kant zijn verhaal kan doen. eenzijdige journalistiek is niet echt goed voor de naam van de krant.
Ik denk dat in dit geval het bestuur goed heeft gehandeld. Het paard staat voorop! Hulde
En ik hoop ook dat het paardje snel weer beter is natuurlijk
melissnow schreef:HeeY..
Ik las het bericht van de week in de krant..
Zo zielig.. Je kunt het paard toch ni op zijn uiterlijk beoordelen kom op zeg!!
Wat vindt ik dit een rotstreek van die manege..Door dat paard te weigeren lopen ze een hoop klanten mis hoop ik..!!
ik hoop voor het baasje+paard dat ze gewoon met het koude weer lekker in een warm stalletje staanEn ik hoop ook dat het paardje snel weer beter is natuurlijk
![]()
kusje meliss
nadita schreef:Tja, dit zijn altijd lastige dingen. Mw. Miedema wil haar paard graag op stal hebben. De andere partij meldt dat mw. Miedema niet veel aandacht aan haar paard besteed heeft in de afgelopen jaren.
Een oud en ziek paard hoeft er natuurlijk niet vies uit te zien. Zorg dat hij schoon blijft, doe hem een deken op en laat hem, wanneer mogelijk, gewoon lekker buiten lopen. Dat is voor oude(re) paarden toch het beste. Met een goed regendek op moet dat geen enkel probleem zijn.
Mijn merrie liep op haar 30ste ook gewoon buiten, overdag.
Vippie schreef:MAAR de eigenaar heeft tot en MET oktober betaald

kimmy schreef:Misschien is dat zo, Lorena... Maar binnenons vereniging gelden ook regels,
zo ook dat je je paard iig ereens uitgooit en niet zo'n gemiddeld 1 keer in de 2 maanden
(als hij dat haalt). Op de rijvereniging lopen ook kiddos rond, wat als huub zo over zijn touren raakt tijdens staluitmesten, voeren of waterbak verversen?
Die afspraak wilde het bestuur met hen maken, maar vervolgens zetten ze dit in de krant... Het moet niet nog eens gebeuren dat het paard zo eruit komt te zien... Qua exterieur leek het net een olifant, zulke stalbenen had het...
, mogen ze wat mij betreft overal invoeren!