Bredase wijk woedend na dood paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Camael

Re: Bredase wijk woedend na dood paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:04

Mazzel-meid schreef:
„Onze kinderen stonden erbij te huilen, die Marokkaantjes stonden te lachen en foto’s te maken. Dat geloof je toch niet?“ Volgens de bewoners dreigde de situatie te escaleren, maar de politie heeft de gemoederen gesust.

Waarom heeft de politie die lui niet meteen gearresteerd?
Dit is toch om ziek van te worden

MocroGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:07

omdat het nog niet zeker is of die marokkaantjes het hebben gedaan he!

riferna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:08

ik heb zelf in die buurt gewoond,en zon achterbuurt is het nu ook weer niet hoor.Ik geef toe er wonen heel veel buitenlanders,maar dat komt omdat er goedkopen huizen en flats staan en die geeft de woningbouw aan hun.Ik vind het ook niet kloppen dat hij die paardjes daar laat staan maar in breda is geen huurwei te vinden en op pension zetten is mischien te duur voor hem,maarja na al die dierenarts kosten die hij tot nu te gehad heeft is dat toch waarschijnlijk goedkoper!!!!En over de reactie dat je daar noggeneens je hond uit drft te laten dat kan je daar gewoon hoor ze zijn bang van honden;)!!!En dat de politie wat moet doen die zijn zo snel als stront!!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:47

Misschien heeft de politie niemand gearresteerd omdat het niet verboden is om foto's te maken van een paard dat in een wei ligt. Ik zal de laatste zijn die dit gedrag goedkeurd maar pas in vredesnaam op met conclusies trekken. Als er jongens mensen uit staan lachen dan zijn het idioten die er geen hout van snappen, maar ook dat is niet strafbaar.

In het artikel zelf staat al dat de politie doet wat ie kan, je kan toch geen twee agenten permanent laten patrouilleren bij een paardenwei.

seline1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:30

Gloeiende Gloeiende
Ik zou niet weten hoe ik gereageerd had als ik dat gezien had. Bah dit verhaal gaat je echt door merg en been. Zulke mensen moesten ze precies hetzelfde aandoen

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:39

Ziekelijk!!!!
ze zouden het die mensen eens aan moeten doen dit is gewoon..
ik heb er gewoon geen woorden voor

Murru

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:20

Als al is geconstateerd dat deze groep jongeren het paardje lastig viel, waarom reageert de buurt of de verdere omgeving niet. Doe een oproep en vraag of het paardje ergens anders bij een boer mag staan. Genoeg boeren in de buurt denk ik.

Als... blijkt dat het de marokaanse jongeren waren dan vind ik dat ze net als de nederlandse jongeren gestraft moeten worden want dit kan gewoon niet.
Dit heeft niets te maken met racisme... dit heeft te maken met gelijke monikken gelijke kappen.

Ik denk dat iedereen heel voorzichtig moet zijn met uitspraken over wie wat heeft gedaan. .. maar het kan gewoon niet... dit getuigd inderdaad niet van respect voor de mensen die dieren lief hebben.

En diegene die dit heeft gedaan mag van mij part ook een ijzeren staaf in zijn hol krijgen.... en niet zo zachtjes ook, diegene lekker laten rondlopen.... kijken of hij het nog lekker vind......

Snappen mensen dan niet wat dierenliefde is.... dat komt overeen met moederliefde, dus als wij nou van diegene die dit op zijn geweten heeft zijn moeder een ijzere staaf in haar hol proppen.. zou hij dan nog lachen.

Ik vind het gewoon zielig wat er is gebeurt...... en ik wil de eigenaar ook sterkte wensen met het verlies van zijn paardje en alle kindjes uit de buurt.... geniet maar van de mooie herinneringen...............

bredasssssuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 01:27

Genoeg boeren in de buurt denk ik...... >;)

Niet denken maar zeker weten,dan pas meepraten over dingen want nu lijkt het nergens op want als je maar een klein beetje op de hoogte was en goed had gelezen en het dan ook nog snapte,dan had je ook geweten of er in de buurt genoeg boeren zaten......... NIET DUS, en neem maar van MIJ aan dat diegene WEL schuldig zijn,wie en waarom halen ze het dan in hun botte kop om te gaan fotograferen .en JA ik woon er ook en ik moet zeggen dat ik hier van niemand last heb en nou ben ik gelukkig helemaal niet bang aangelegd want de marocs die in deze buurt wonen zijn allemaal even netjes en vriendelijk,het zijn die marocs uit een wijk verder en niet die van de geeren.
Laatst bijgewerkt door bredasssssuh op 16-10-05 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 01:31

Ho rustig..
het bericht is ook al heel oud.

bredasssssuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 01:38

daantjuhhh schreef:
Ho rustig..
het bericht is ook al heel oud.

uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh ......oeoeoeoeoepssssssssssssssss hihihi
ja maar dan nog!!!! tis toch zo????En zo oud vind ik dat nu ook weer niet.......maaaaaaaaarja ze moeten alle beesten gewoon eens met rust laten,tegen zoiets is toch ieder beest weerloos.......een hele laffe daad.....

doeiii

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:01

Dit is inderdaad al een oud topic, vandaar een slotje.
Bredassssuh, graag even de Boktregels doorlezen over het reageren op oude topics en de manier van schrijven op Bokt (geen vette letters etc.).