Vrouw overleden bij springconcours.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Vrouw overleden bij springconcours.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:42

Bij mij ook als ik een eigen paard zou hebben.

Manege pony heeft een paar keer met me gesteigerd maar dan kun je weinig beginnen aangezien het iemand anders pony is..

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:26

..wat verschrikkelijk...Ik realiseer me weer even hoeveel mazzel ik heb gehad toen ik twee jaar geleden onder een steigerend, omklappend paard terecht kwam en er alleen maar een verrotte heup aan over heb gehouden..
Heel veel sterkte aan de nabestaanden...

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:32

die wedstrijd is van mij vereeniging waar het gebeurde(alleen rij ik er nooit wegens school en stage enzo, ben nooit in de buurt met me paard) een vriendin van me rijd er heel vaak en moest vandaag ook rijden, meestal ga ik mee maar was nu met stage op concours, het was 's ochtends, in het oefen hoor, dit is maar zo'n 70 a 80 cm, ze heeft het zien gebeuren was echt naar om te zien zei ze!de wedstrijd is voor de rest van de dag ook afgelast.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:04

Ik hoorde net dat ze niet is achter over geklapt, maar over de kop is geslagen uit betrouwbare bron.

kevinone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:09

ja klopt ze is voor over gevallen met paard het paard kwam op haar gezicht terecht ik kan johan lasuer ook goed van wedstrijden en ik wens hem sterkte met dit en de kinderen om dit erge ongeluk een beetje te proberen te vergeten dit is dan voor johan hij zal het nooit lezen we staan allemaal klaar voor je namens stal posmus gecondoleerd johan met het verwerken van dit tragische ongeval. ik vind wel dat dit de voor pagina vaan de site had moeten halen met vriendelijke groet kevin

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:59

normaal ben ik ook vaak mee naar wedstrijden van mijn bijrijdpony die ook bij de spa rijd, vandaag toevallig niet
de eigenaresse was ook net weg van het terein
ander meisje van stal stond vlakbij en heeft het allemaal gezien
verschrikkelijk
sterkte aan de nabestaanden

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:53

Ja weer een hoop fouten in de berichtgeving. Het was een B-parcours in het Amsterdamse Bos dus niet bij Amstelland en het paard heeft niet gesteigerd. Hij struikelde in de landing en toen sloegen ze over de kop. Domme pech. En verder natuurlijk een verschrikkelijk drama!

Vreselijk wat een verlies voor de familie...!! Huilen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:57