Paarden omgekomen bij brand Barendrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaartjeSho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:14

Het is hem..... ik ben helemaal ontdaan nu... Die eigenaresse heeft me gebeld, Anja. Wat een lieve meid. Voor haar is het ook zo moeilijk... Maar hij heeft nog 3 goede jaren gehad bij haar...

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:27

Pff, jezus wat een rotnieuws. Bah, ik weet niet wat ik moet zeggen. Heb er de rest van de dag nog over gedacht. Heel veel sterkte gewenst.

MaartjeSho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:02

Dank je. Zoiets moet ik toch een plekje geven, had niet gedacht dat het nog zoveel met me zou doen... Ik ben iemand die maar wegpropt en dan komt er met zulke dingen alles weer naar boven.
Je gaat er nooit van uit dat zoiets gebeurd. Het is zo verschrikkelijk voor de directe eigenaren.... Dit slijt nooit, zeker niet voor de mensen die er zo dichtbij stonden.
Dank jullie wel voor de tips in ieder geval. Heb nog niks gehoord van Percy, maar ze zal dit misschien allemaal wel lezen.
Ik koest mijn mooie herinneringen...

Percy

Re: Paarden omgekomen bij brand Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:05

Ik lees dit pas nadat ik je een pb had teruggestuurd. Ik ben nauwelijks op bokt momenteel i.v.m. een fikse blessure.
Ik heb net het filmpje gezien en ik moest even behoorlijk slikken om hem zo weer terug te zien.

Hij heeft het heel erg goed gehad bij Anja en bij ons op stal. Dat is maar een schrale troost natuurlijk.

Ook jij heel veel sterkte met het verlies

MaartjeSho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:15

Dank je wel Percy, ook voor jou en Anja is dit verschrikkelijk geweest, zeker omdat jullie hem tot laatst toe gezien hebben. Het doet gewoon enorm veel pijn. Maar ik denk met mooie herinneringen aan hem terug. Dank je wel dat jullie zo goed voor hem gezorgd hebben!