Ik zie dit niet als veel erger 'de natuur naar je hand zetten'. Ik vind het super dat dit kan, en ben erg benieuwd het het met dit diertje afloopt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zie dit niet als veel erger 'de natuur naar je hand zetten'. 
Ruudjw schreef:En nog even en iedereen rijd op exact hetzelfde paard
Komt het toch ooit aan op de rijkunst
Ik ga alvast maar eens sparen.

Ellende schreef:Ja, wat ontzettend veel tegennatuurlijker is dit dan het insimineren van merries met diepvriesrietjes die hengten aan de andere kant van de wereld gecreerd hebben over een met huiden overtrokken fantoomIk zie dit niet als veel erger 'de natuur naar je hand zetten'.
Ik vind het super dat dit kan, en ben erg benieuwd het het met dit diertje afloopt!
WWWiske schreef:Precies. Tenslotte heeft dit veulen alleen de genetische basis van Pieraz, maar niet dezelfde ontwikkeling (dus wel genotype, maar niet hetzelfde fenotype, voor de biologen onder onsEn als laatste kan je je afvragen ofdat opvoeding en training niet een belangrijke invloed hebben op de ontwikkeling van een paard, was Salinero ooit de Salinero van nu geworden, als hij als veulen verkocht was aan een manegehouder en vanaf zijn derde jaar rondjes in de plaatselijke manege les had mogen lopen?
)
)
.Ellende schreef:Ja, wat ontzettend veel tegennatuurlijker is dit dan het insimineren van merries met diepvriesrietjes die hengten aan de andere kant van de wereld gecreerd hebben over een met huiden overtrokken fantoomIk zie dit niet als veel erger 'de natuur naar je hand zetten'.
Ik vind het super dat dit kan, en ben erg benieuwd het het met dit diertje afloopt!

. Iedereen zegt: Je moet niet tegen moeder natuur ingaan. En dan doelt met op dat klonen.Ellende schreef:Ja, wat ontzettend veel tegennatuurlijker is dit dan het insimineren van merries met diepvriesrietjes die hengten aan de andere kant van de wereld gecreerd hebben over een met huiden overtrokken fantoom Ik zie dit niet als veel erger 'de natuur naar je hand zetten'.