Beruchte Twentse dierenbeul opgepakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: Beruchte Twentse dierenbeul opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:48

Jeetje, wat zullen die mensen daar opgelucht zijn zeg.. Het is toch ook gewoon te ziek voor woorden wat die gek gedaan heeft.
Inderdaad flink martelen die dierenbeul, en flink laten lijden

Shikoba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:51

Ik heb 't gezien op 't nieuws, castreren met een botte bijl leek mij wel een gepaste straf, maar wie ben ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:55

Jeetje.. einde;ijk hebben ze m dan!!
hij zal wel idd een te lage straf krijgen.... van mij mogen ze m doodmartelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:59

En nou wil ik wel eens weten waarom dat zwijn dat gedaan heeft. Stoom uit je oren

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:59

Hopelijk krijgt hij een flink aantal rekeningen onder zijn neus geduwt van al die mensen die hij zo vreselijk veel leed heeft berokkend....... Boos!

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:03

Anya schreef:
Enschede is klein hoor... Die naam is snel genoeg door heel de stad bekend. Die vertoont zich helemaal nergens meer.

Dat ging met ,,onze,,Sjoerd net zo.Binnen een paar uur was bekend in bijna heel Noord Holland wie hij was en waar hij woonde. Hij heeft het niet leuk meer in de omgeving.Jammer dat Pistolen Paultje net overleden is Sigaar

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:07

als hij een te lage straf ervoor krijgt, ga ik handtekeningen inzamelen op bokt om te zorgen dat hij een hogere straf krijgt voor deze misdaad Clown hij moet evenveel straf krijgen als iemand die een Mens heeft beroofd van het leven!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:21

FlairS schreef:
Anya schreef:
Enschede is klein hoor... Die naam is snel genoeg door heel de stad bekend. Die vertoont zich helemaal nergens meer.

Dat ging met ,,onze,,Sjoerd net zo.Binnen een paar uur was bekend in bijna heel Noord Holland wie hij was en waar hij woonde. Hij heeft het niet leuk meer in de omgeving.Jammer dat Pistolen Paultje net overleden is Sigaar

offtopic: heeft die ooit nog een straf gekregen?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:29

FlairS schreef:
Hopelijk krijgt hij een flink aantal rekeningen onder zijn neus geduwt van al die mensen die hij zo vreselijk veel leed heeft berokkend....... Boos!

mijn enorme dierenartsrekening is betaald door de verzekering. Dat zal voor veel mensen zo zijn geweest. Maar de verzekering weet hem vast ook wel te vinden.

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:32

Joehoe... *o/*
Dat het ooit nog zover zou komen... Vraag me af wat nu de laatste aanwijzing was, waardoor ze hem hebben kunnen pakken...

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:45

Gelukkig is die beul opgepakt in Enschede!! Nou hoop ik ook echt dat het hier bij ons in Amersfoort ook afgelopen zal zijn.. Weet niet of het dezelfde mafketel is want het is geen fijn gevoel dat je met angst je dieren buiten heb.

Dhr. ten Napel kwam met een reactie op editie.nl maar terug bellen komt niet in zijn woordenboek voor Boos!
wacht al sinds vorig jaar op een belletje van hem Bloos

Ik hoop dat die beul een flinke straf zal krijgen en dat ie ook maar nooit meer een voet in de buiten wereld mag zetten

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:50

zulke mensen moet je langzaam laten wegrotten!! BAH! ik walg van zulke mensen! Van dieren moet je afblijven!
ben blij dat ze die debiel te pakken hebben... want mijn lieve verzorgpaardje staat 24/7 buiten en daar moeten ze echt wel van afblijven!!

khoop van hem dat niemand achter zijn identiteit komt en dat hij de komende eeuw niet meer vrij komt want ik ken zat mensen die wel graag even hem hetzelfde aan willen doen!!!

Godzijdank is mijn hometown weer eventjes veilig!

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:50

eindelijk!!!! ik ben elke dag bang geweest dat er iets zou gebeuren en ben al meerdere keren s'nachts het bed uit gegaan als ik een auto hoorde op een vreemd tijdstip als ik wist dat de buren thuis waren (heb maar 5 buren Bloos ).
Ik herinner me het eerste geval nog als de dag van gisteren. een leuk hafje in oldenzaal waar ik bij toeval langsreed, ik dacht nog ''leuk hafje'' .....staat datzelfde hafje een weekje later op zinloosgewelddieren.nl helemaal aan stukken gereten.......vreselijk!!!! Als ik er nog aan denk draait m'n maag ervan om!
Die man kan nooit meer normaal over straat, maakt niet uit hoelang die straf word, de ergste straf komt nog wel voor hem.
Al die eigenaren van de slachtoffers van deze gruwelijke man die staan nu op scherp en zetten zeker alles op alles om erachter te komen wie deze man is en dan....boontje komt om zijn loontje. er zijn genoeg mensen die het recht wel in eigen hand willen nemen en voor die man wel een tijdje willen zitten.
ik ben zooooo blij, mijn dag kan al niet meer stuk!!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:05

Dat is eindelijk eens goed nieuws!!!! Zo kan de rust terug komen voor de mensen daar. Dat hij maar lekker veel pijn mag lijden!!!! Ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe lang ze hem gaan vast houden. Ik heb wel zo een vermoede dat hij veiliger zit achter tralies dan dat hij weer op vrije voet leeft.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:31

Mooizo, en nou opkopen, ballen langzaam aandraaien... mesje voor zn reet erbij etc etc. Laten ze hem eens behandelen zoals hij de dieren behandeld heeft. Geestelijk gestoord manneke...

Zal wel weer een paar jaar TBS en zoveel voorwaardelijk worden, en dat was het...

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:38

Zoals we allemaal weten stelt het rechtsysteem in Nederland niet zo heel veel voor.

Die man kun je pas straffen/krijgt pas zijn straf als hij weer vrijkomt.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:41

Ik wil m Hebben!!! Wedden dat ie nooit meer loopt!!

K****zak.... Inderdaad, hetzelfde doen als bji die dieren, en dan ohne verdoving, en met een stomp voorwerp.. minstens 4x per dag!
AAAHHH ik kan niet zeggen wat ik allemaal met zoiemand zou willen doen.. Maar goed, heb pas mijn presentatie over dierenmisc\handling gedaan, verkrachting is niet strafbaar, dus wrs komt ie er met een boete ofzo vanaf!!!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:44

Gelukkig is die opgepakt!
Vreselijk als mensen zoiets doen.
Gelukkig dat Pamba daar niet stond Tong uitsteken

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:19

Halleluja!!!! Dat dit bericht nog eens geplaatst zou worden, gehoopt, niet gedacht, ben erg benieuwd hoe hij gepakt is, betrapt of wat dan ook, eindelijk...Nu maar hopen dat ie een fikse straf krijgt waar ie t behoorlijk benauwd van krijgt, de hufter!!!
Ik zal m eens flink stalken als ie in jail zit!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:26

Als ik dr achter kom wie hij is, en ik zie em lopen, wil je niet weten wat ik met hem doe, gekke kerel. Als zn gezicht vrij komt kan die hier sowieso lekker niet meer veilig over straat Whoosh!

I'll find him Boos!

amando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:27

ik hoorde het net op het nieuws!!
eindelijk!!
op rotten met dat soort mensen!
stelletje mafkezen!
ik heb onwijs zin (net als de andere Bloos) om hem te laten lijden!!
we kunnen het ook met z'n alle samen doen haha

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:43

Die gozer heeft geen leven meer!
je moet wel een zieke geest zijn om een onschuldig paard iets aan te doen! en nu maar hopen dat de wetgeving inmiddels is aangepast

"het vernielen van een vuilnisbak is netzo erg als het mollen van een paard" volgens de wet.... NOT!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:09

Voor hem te hopen dat hij heel lang veilig in het hotel: cel genaamd mag blijven.
En hopelijk wordt hij daar door medegevangen net zo behandeld als pedofielen.
Als hij vrij komt zal de doodstraf denk ik snel volgen, laat hem eerst maar flink lijden.
Wat een geruststelling zeg Lachen

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:15

reken er maar op,dat als z,n naam bekend word dat ik hem ga onderijden met de auto.
was een ongelukje,krijg hooguit een half jaar.
wil ik best voor zitten,als jullie m,n pony verzorgen in de tussentijd,haha

lienet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:46

Ben benieuwd wat zo'n kerel nou voor straf krijgt(ik weet er wel 1...grrr)

Ach...het zal wel weer een therapietje worden en een werkstraf??? Paar maandjes zitten misschien......Nederland is zooooooo slap met straffen! Boos! Ben benieuwd wat zo'n kerel nou voor straf krijgt(ik weet er wel 1...grrr) Boos! Boos! Boos!