Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mazzeltje schreef:dat is echt heel sociaal, dat doet vast niet iedereen!
Agossie schreef:Ook ik sta bij Stal Brouwer!
Ik heb 13 maart wedstrijd en als het allemaal goed is gaat dat gewoon door! Ik sta namelijk niet op een droes stal en ik ga ook niet naar een stal waar droes heerst. Lijkt me geen probleem. Als er mensen zijn van onze stal die er wèl problemen mee hebben of moeite, dan hoor ik het graag, misschien kunnen we op de één of andere manier een oplossing vinden.
Overigens is die ouwe van mij ook niet geënt.
mazzeltje schreef:Niet om banketstaaf te doen, maar je gaat toch nooit de weg op...
Agossie schreef:Precies! Als het komt, komt het toch wel, dan houd je het ècht niet tegen hoor! Dan kan je nog zo voorzichtig doen! Ik heb er overigens helemaal geen problemen mee dat er over de weg gereden wordt. (te paard) Maar het lijkt me inderdaad niet verstandig om richting de droeshaard te rijden. Tot nu toe hebben geen van de Stal Brouwer eigenaren/ruiters dat gedaan. Bovendien doen de IJslanders het werkelijk keurig! Ze komen niet meer van het erf af en er is een select groepje dat de paarden verzorgt, zodat niet iedereen maar steeds langskomt. Ook hebben ze het meteen bekend gemaakt (zelfs in het UN)! Top! Petje af voor jullie!
Agossie schreef:Precies! Als het komt, komt het toch wel, dan houd je het ècht niet tegen hoor! Dan kan je nog zo voorzichtig doen! Ik heb er overigens helemaal geen problemen mee dat er over de weg gereden wordt. (te paard) Maar het lijkt me inderdaad niet verstandig om richting de droeshaard te rijden. Tot nu toe hebben geen van de Stal Brouwer eigenaren/ruiters dat gedaan. Bovendien doen de IJslanders het werkelijk keurig! Ze komen niet meer van het erf af en er is een select groepje dat de paarden verzorgt, zodat niet iedereen maar steeds langskomt. Ook hebben ze het meteen bekend gemaakt (zelfs in het UN)! Top! Petje af voor jullie!