Het zal je gebeuren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Wat zielig. Hopelijk is het snel gegaan en heeft het beestje er niet erg onder geleden

KellyC schreef:Wat zielig voor het beestje. En voor de eigenaar! Als het pindraad was, is het zeker pijnlijk geweest voor het oude paardje. Dat zouden ze moeten verbieden in dierenweides! Wij hadden het vroeger ook toen we nog pony's hadden thuis! We zagen er geen kwaad in tot we ook eens een probleem hebben gehad met die draad! Blijkbaar was er ook ergens een stuk draad losgekomen. Maar dat hadden wij niet gezien. Mijn zus en ik reden graag zonder zadel op onze pony's en crossten graag door de wei! de pony van mijn zus had de draad zien loshangen, en bukte voor de draad. De draad kwam rond mijn zus haar keel en buik! Daar heeft ze nog steeds littekens van! Gelukkig dat ze geen zadel ophad, anders had ik haar waarschijnlijk niet meer gehad. Jammer dat er vaak eerst iets ergs moet gebeuren eer dat ze die draad weg doen! Toch heel veel succes voor de eigenaar van het arme diertje. Zoiets wil je niemand toe wensen! Groetjes kelly