Pony gedood door losspringende draad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Re: Pony gedood door losspringende draad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 08:57

Oh jezus wat verschrikkelijk!

Het zal je gebeuren Verdrietig

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:30

Citaat:
Wat zielig. Hopelijk is het snel gegaan en heeft het beestje er niet erg onder geleden

Nouja de pony was nog een eindje de weg op gerend en daarna gevangen en weer terug gebracht naar de wei. Ongelooflijk dat ze nog zo ver heeft kunnen lopen. Ik ben er iig wel even goed ziek van geweest, het was geen leuk gezicht en die arme eigenaar...
Over de eigenaren van het andere paard: Ik zag ze een eindje verderop lopen met hun paard en ze huilde behoorlijk, ik denk echt wel dat ze het heel erg vonden hoor.

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 08:26

Sneu zeg!! Arme pony Ach gut

Als ik vragen mag.. wat is pindraad??

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:52

KellyC schreef:
Wat zielig voor het beestje. En voor de eigenaar! Als het pindraad was, is het zeker pijnlijk geweest voor het oude paardje. Dat zouden ze moeten verbieden in dierenweides! Wij hadden het vroeger ook toen we nog pony's hadden thuis! We zagen er geen kwaad in tot we ook eens een probleem hebben gehad met die draad! Blijkbaar was er ook ergens een stuk draad losgekomen. Maar dat hadden wij niet gezien. Mijn zus en ik reden graag zonder zadel op onze pony's en crossten graag door de wei! de pony van mijn zus had de draad zien loshangen, en bukte voor de draad. De draad kwam rond mijn zus haar keel en buik! Daar heeft ze nog steeds littekens van! Gelukkig dat ze geen zadel ophad, anders had ik haar waarschijnlijk niet meer gehad. Jammer dat er vaak eerst iets ergs moet gebeuren eer dat ze die draad weg doen! Toch heel veel succes voor de eigenaar van het arme diertje. Zoiets wil je niemand toe wensen! Groetjes kelly

Ik heb (van horen zeggen hoor) begrepen dat het geen prikkeldraad was, maar gewoon ijzerdraad en dat de keel dus was doorgesneden... Echt heel sneu

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:27

hmmm tja als draad een goede snelheid heeft zeg maar komt t heel hard aan. Maar dat hoeft niet alleen prikkeldraad te zijn zo zie je maar weer! K vind wel dat prikkeldraad heel erg gevaarlijk is als omheining!