Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Kila schreef:Heeft iemand de foto gezien? Het kan namelijk net zo goed een verworpen veulen zijn, dat volgend voorjaar geboren had moeten worden...
Maar dat kun je natuurlijk uit de foto wel opmaken.. Maar die kan ik helaas niet zien. Maar ik denk niet dat je te vroeg conclusies moet trekken...
Mocht het zo zijn dat de eigenaar het paard verwaarloosd heeft, ben ik er natuurlijk erg boos over. Er is voor mij alleen nog niet genoeg bewijs om deze conclusie te trekken.
Kitty1 schreef:Wat een hel moet die moedermerrie doorstaan hebben om haar veulen langzaam te zien sterven en wat een verschrikkelijke dood heeft het veulen gehad! Ze moeten de eigenaar een nachtje buiten zetten in de -8!
Wendy_Kila schreef:Hey Curly,
Ik ben het met je eerste posting zeer eens.
Maar ik weet niet of peeky een sensatie zoeker is. Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar de foto, enkel en alleen omdat ik dan een beter beeld kan krijgen wat er gebeurd is (zie mijn eerste posting).
pferden schreef:nou dat kun je toch zo ook wel raden dat het door de eigenaar komt want evengoed wie fokt er nu een veulen als je geen stal of beschutting hebt!!!! dan ben je dus GEK!!!!
pferden schreef:en ookal heeft je paard geen stal het is toch heel slecht voor het veulen om dag en nacht buiten te zijn want wij mensen hebben de paarden verpest met die stallen! overal lees je tegenwoordig veulen dood gevroren,veulen onderkoeld enz enz en nee mijn pony is ook heel slank en wij hebben op stal ook zat veulens maar die blijven aardig vol hoor want die krijgen veel te eten!!!