Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diana_Mabel schreef:Bij RTL Boulevard had ze gezegt dat ze stiekem nog wel eens paard reed misschien is dit wel een teken dat ze echt rustig aan moet doen
selnik schreef:Ik heb zelf het Hellp-syndroom (accuutste en gevaarlijkste vorm van zwangerschapsvergiftiging) gehad en mijn dochter is ook 8 weken te vroeg geboren. Ik heb ook tot de laatste dag gereden. Toch ben ik niet van mening dat het daar door komt. Ik denk dat het eerder ligt aan de drukte om de paarden heen. Die paar uren rijden kun je wel. Maar de zaken er omheen, voeren, verzorging, stallen etc etc. Ik hoef de proffesionals hier niet te vertellen hoe veel werk er bij het runnen van een stal komt kijken en dat je daardoor nooit tot je rust komt. Het paardrijden was voor mij juist het grootste geluks/rustpunt van de dag, ik kon met zoveel gevoel en overgave rijden. Misschien geldt dat ook wel voor Anky.
En ik denk dat we heel erg moeten oppassen met vooraf te oordelen wat er aan de hand is en hoe het ontstaan is. Want daar gissen zelfs de artsen naar. En al die vooroodelen kunnen enorm kwetsend zijn voor de persoon (in dit geval ANKY) in kwestie!!