Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
-moment.
Juut schreef:Mischien off-topic, maar dit is wat ik in de telegraaf las;
fatale val van paard
Man uit Bakeveen (61) is omgekomen na val van paard. Omstanders vonden zijn lichaam in de berm. Zij belden aan bij zijn huis en zijn vrouw deed open.
Ik was bij mijn verzorgpaardjes toen de eigenaar erover begon. We hadden beiden een-moment.
![]()
Tuurlijk, paarden blijven dieren en zelfs het makste paard kan eens uit z'n bol gaan, maar bij deze leeftijd denk ik ook eerder aan lichamelijke problemen van de ruiter.
Juut schreef:Mischien off-topic, maar dit is wat ik in de telegraaf las;
fatale val van paard
Man uit Bakeveen (61) is omgekomen na val van paard. Omstanders vonden zijn lichaam in de berm. Zij belden aan bij zijn huis en zijn vrouw deed open.
Ik was bij mijn verzorgpaardjes toen de eigenaar erover begon. We hadden beiden een-moment.
![]()
Tuurlijk, paarden blijven dieren en zelfs het makste paard kan eens uit z'n bol gaan, maar bij deze leeftijd denk ik ook eerder aan lichamelijke problemen van de ruiter.
Vajramani schreef:Deze man had echt geen lichamelijk problemen, reed vaker en had zeer makke paarden.
Overigens is het paard naar huis gelopen en stond in zijn eigen wei.
De man is waarschijnlijk met zijn hoofd op een paaltje terecht gekomen en heeft een schedelbasisfractuur opgelopen.
Ja, hij had het waarschijnlijk wel kunnen voorkomen als hij een cap op had gehad.

muiltje schreef:Dat meen je niet? Je kent de man in questie neem ik aan, veel sterkte toegewenst. Maar het is nu misschien heel grof wat ik nu zeg maar het is een mooie dood wanneer je met je passie om het leven komt denk ik. Als hij wegens lichamelijke klachten in zijn stoel overleden zou zijn.
NehnaDagmar schreef:Ik woon er ook vlakbij en ik hoorde dat hij aan het oefenen was voor de Sinterklaasoptocht, aangezien hij daar altijd de Sint speelt.. Daarom reed hij in het donker.. Maar ja,, zoveel verschillende verhalen..
Gecondoleerd met dit tragische verlies.