Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:En voor degenen die nog steeds denken dat het alleen gedaan wordt door Duitsers en in VW Polo's...
[ITP] Het nieuwe paardje, van kilian op bokt inde AUTO !
oh wat staat dat stevig.
) 
En als ik die foto's zag dan denk ik echt hoe ziek moet die vent wel niet in zijn hoofd zijn geweest?
En 220 euro boete vind ik veel te weinig want ze hadden hem veel erger mogen aanpakken! En die hele pony in beslag moeten nemen!

annegti schreef:'k vind het allemaal een beetje kinderachtig. Die duitser heeft een grasmaaier gekocht. Beessie had de rit wsl wel overleeft. Als ie in een ander groepje terecht was gekomen was ie in een grote vrachtwagen met tig andere shetjes richitng Italie vertrokken. Alsof dat niet zielig is.....

JoT schreef:Tuurlijk is dat ook niet bepaald leuk voor die pony's. Maar dat maakt dit nog niet goed. Het beestje zal het best overleefd hebben, maar echt een plezierig reis is anders.
annegti schreef:Feit blijft over dat er gewoon bij iedere shet een veulen gefokt wordt ieder jaar terwijl de markt daar niet op zit te wachten.
Kyra schreef:Absurt en heel gevaarlijk. En wat hier boven genoemd wordt van die schotjesoh wat staat dat stevig.
Kan niemand zich dan voorstellen wat voor gevolgen zoiets kan hebben?
En dan de opmerking : " het is toch goed gegaan, hij was zo rustig" Ja, maar wat als ie onderweg ergens van zou schrikken en in paniek zou raken? ooit er bij nagedacht wat er dan kan gaan gebeuren?
Als er een ongeluk zou gebeuren of als er iemand achterop zou rijden.
Jeetje ik kan zo veel bedenken waarom je zoiets NOOIT zou moeten doen. En dan zitten velen het af te vlakken, dat het allemaal wel meevalt. ONGELOVELIJK!![]()
(oja, en als je het dus met Cassidy eens was, was je een meeloper...tuurlijk)
LovesSaartje schreef:slaat nergens op!
220,- is veel te weinig!
en die pony moeten ze niet meer terug geven!