Politie mag Friese paarden afwijzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:27

DISCRIMINATIE Haha! *LOL*

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:28

Discriminatie

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:29

loeckie schreef:
DISCRIMINATIE Haha! *LOL*

Oh hahahahah zelfde ged88 Haha!

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:27

Het blijft een rare situatie, ik vind eigenlijk dat minister Remkes ipv zich zo afzijdig te houden, de politie zou moeten verplichten hun paardenbestand gewoon binnen de grenzen te zoeken, geschikte paarden zijn er echt genoeg in Nl hoor.

Alsof het een schande zou zijn het geld binnenshuis te besteden! We zijn hier toch dom bezig wat dat betreft; Italie pompt rustig nog 400 miljoen in Alitalia maar in Nederland verkopen we de KLM gewoon want stel je voor dat we niet binnen de EU-regels voor overheids-steun vallen Scheve mond

Ok raar voorbeeld maar het principe is hetzelfde Haha!

Jude_pink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:55

ik vind gewoon dat ze in nl ook paarden kunnen vinden, hier genoeg paardjes!!
en ik vind friezen veel imponerender dan kwpners, als er n fries aan komt dan ge je egt wel opzij!

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:11

als ze dan ook nog de manen en de sokken eraf willen halen gun ik ze al helemaal niet een fries!!!

Laat de politie het maar lekker bij de kwpners oid houden

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:15

Ik zou het zonde vinden als ze mooie Friese raspaarden zouden gebruiken!!!

Mijn voorkeur gaat zowiso niet zo errug uit naar politiepaarden. Bijvoorbeeld bij het in zetten van rellen ik vind dat echt heel erg om te zien wat Hooligans dan met die paarden doen, of liever gezegd ernaar gooien...... maar goed da's mijn mening.

In mijn profiel staan trouwens foto's van een excursie naar de bereden politie in den Haag, er wordt wel heeel goed voor de paardjes gezorgd!! En ze hebben echt heel mooie stallen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:23

weet je wat nou het stomme is..Scandinavie en dan vooral Denemarken importeren goede brave kwpn'ers uit Nederland...:-S

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:55

En Hans Alders zou nog wel Het Groninger Paard tippen aan Remkes!
Hij is kennelijk wars van chauvenisme. Nou ja, waar rook is, is Remkes. Tong uitsteken

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:24

Liekjuh schreef:
als ze dan ook nog de manen en de sokken eraf willen halen gun ik ze al helemaal niet een fries!!!

Laat de politie het maar lekker bij de kwpners oid houden

Precies!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:00

Hopelijk is een fries meer dan wat manen en sokken Scheve mond .
De fries heeft ook als nadeel dat de gezondheid niet altijd even goed is. De longen zijn een zwak punt en het beenwerk is ook niet altijd even droog en hard.
Dan kunnen ze maar beter KWPNers of groningers nemen. Helaas zijn er niet zoveel groningers, dus ook daar hebben ze niet veel keus in.

pietepiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 08:16

Ze hadden ook voor een Groninger kunnen kiezen, alhoewel je die steeds meer met een lampje moet gaan zoeken!!!! en de desbetreffende besturen vooral het IHW zich alleen maar druk maken over machtsspelletjes Verward en de samenwerking met het EASP waarschijnlijk alleen maar leuke half arabiertjes gaat opleveren Boos! dus de weinige goede zwaar warmbloeden worden al minder en minder. Als de politie nu interesse zou hebben zou dat een geweldige impuls gegeven hebben, heel jammer Huilen

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:33

Er zijn best wat Groningers die te koop staan hoor. De afgelopen tien jaren hebben de hengsten en merries niet bepaald stil gestaan Knipoog Er moet nog veel gebeuren (zelfs voor het predikaat 'zeldzaam huisdier' is de spoeling erg dun), maar we zijn op de goede weg.

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:15

he ik vindt het best dat ze friezen mognemen want jullie zeggen allemaal wel pak maar een kwpner maar het is ook een paard ik vindt dat ze alle paarden moeten toelaten (mijn paard is zelf kwpner)ik heb al veeel problemen gehad met mijn kwpner dus die zijn ook niet super

xxx gaabz