Joop Stokkel vlaggendrager voor NL tijdens paralym

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:59

Ik heb echt diep respect voor iemand als Joop.
Ik vind het ontzettend knap wat hij presteert, hij heeft al 15!!! (para)lympische medailles op zijn naam staan! Welke valide sporter doet hem dat na?

noekie_smile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:06

Ik heb hem ook gezien op het CHIO echt heel interressant wat ie allemaal vertelde. En ook heel knap dat van Anky ook maar hier heb ik toch een tikkeltje meer respect voor. Op het CHIO vertelde ze ook hoe ze het paard trainde en dat paard is trouwens groot!! En wat voor kleine hulpmiddeltjes en methodes had echt heel knap en interressant!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:26

Misschien leuk om te weten dat Joop met een vorig paard ook M starten bij KNHS (toen nog NBVR). Pegasus heeft hij in gebruik voor de spelen gekregen met hulp van Anky en Sjef OK dan! . En dit paard is pas zeven en Joop rijdt hem nu ruim een jaar. Dus petje af!!!
Joop heeft een website met heel veel informatie!!! WWW.joopstokkel.nl

De duitsers zijn ook bij de paralympics voorzien van een sterk team met goede paarden, evenals de engelsen en denen!!! Scheve mond

Dus nou duimen voor heel veel mooie gouden plakken voor Joop en het team!!!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:21

jollyjoker schreef:
Misschien leuk om te weten dat Joop met een vorig paard ook M starten bij KNHS (toen nog NBVR).

Ik heb een keer tegen hem gestart in de L! Ben toen ook naar hem toegegaan om te zeggen dat ik het zo gewelig knap van hem vond OK dan!
Ik ga heel hard voor het team duimen!

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:23

Ik ben als groom meegeweest naar de dutch open en heb hem toen ook ontmoet en zien rijden dat is echt geweldig.

Leuk dat hij de vlag mag dragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:11

ik zag hem inderdaad ook op het CHIO.. en egt geweldig hoe hij dat doet, maar ook zijn paard uiteraard!! ik wens hem veel suc6!

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:13

hoef er volgens mij niet echt meer wat aan toe te voegen.. die man is gewoon geweldig goed. Heb echt zitten genieten toen ik hem op CHIO zag dat was ook indd heel erg interessant om te horen hoe hij het allemaal doet.. Joop for president Knipoog:D

LinnieLin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:49

Yessy schreef:
Ik heb hem zien rijden bij het CHIO, echt superknap wat die man doet met z'n paard!!

Ik heb hem daar ook gezien OK dan! Toch Jessica??? Jij was daar toch ook?

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:42

ik heb nog nooit van hem gehoord, maar zekers wel respect! ik ga kijken hoor... *LOL*

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:45

kizz_rianne schreef:
ik heb nog nooit van hem gehoord, maar zekers wel respect! ik ga kijken hoor... *LOL*

ALS er wat wordt uitgezonden op tv, maar ik ben bang dat er weinig te kijken valt....

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:05

Geweldig gewoon, echt superknap
hopelijk zenden ze er op tv wat van uit, maar dat zal vast niet

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:27

Niets anders dan respect voor deze man Lachen

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:43

Ik hoop ook dat ze het uitzenden, ik wil het echt graag zien!!!
Ben echt benieuwd hoe die man dat doet met maar 1 arm en 1 been, ik zodat echt niet kunnen hoor!!! Heb er af en toe zelfs moeite mee om mijn evenwicht te bewaren met al mijn armen en benen... en dan nog aan topsport doen! Toppie! OK dan!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:56

Heb net op de site gekeken van meneer Stokkel, dat voorspeld
veel goeds echt super. OK dan!

Krijg zelf Bas niet eens in een behoorlijk rechte lijn...... Tong uitsteken

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:48

wow dat is meer sporten dan dat wij doen, respect voor deze man OK dan!

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:52

Echt fantastisch wat die man doet! Ik heb hem een keer op jumping amsterdam zien rijden, hij gaf toen een demonstratie. Ik heb echt met bewondering zitten kijken!

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:51

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 08:57

Don_Marcello schreef:
Ik zag hem ook bij het dressuurgala in het westbroekpark. Met één hand gaat nog wel, maar ook nog eens met maar één been. Wat een gevoel voor balans moet je dan hebben! En dan nog zwaaien naar het publiek.

Ik heb er fotos van gemaakt, ze staan op http://www.paardenfoto.nl onder Benelux open dressuur gala (http://archief.paardenfoto.nl/40903BnlxOp/7%2DDR%2DGala/ )

Je ziet het paard zowaar netjes aan de teugel lopen en keurig ondertreden. Knap knap knap OK dan!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:00

Hij zou eigelijk op Iwan mee rijden. het paard van een vriend van ons,. Alleen die man heeft geen bekende naam en van de bond moest Joop toen op een paard van Anky mee doen. Tja naams bekend heid.
Hij heeft vele malen gewonnnen met Iwan.. top paard.. jammer van de bond

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:44

Kieffertje schreef:
Vind het natuurlijk ook ongelooflijk knap enzo, maar ik vind wel dat hier de nadruk nogal wordt gelegd op: deze mensen! Natuurlijk is het knap wat ze doen, maar niet knapper dan wat Anky doet. Het is nl allebei topsport. Door ze te negeren doe je ze geen goed, maar door zo'n nadruk op de handicap te leggen ook niet.

Het is inderdaad allebei topsport, daarom hoop ik ook maar dat ze bij terugkomst net zo onthaald zullen worden als de valide sporters. Ik ben alleen bang dat dat in veel mindere mate zal gebeuren . Mijn moeder heeft in een heeeel ver verleden (ze is nu 68) aan 3 Olympische Spelen meegedaan (voor doven) en heeft naast brons ook zilver gewonnen met de zwemsport, maar er stond geen pers en publiek op Schiphol toen ze terugkeerde. Ik ben ontzettend trots op haar en merk dat ze nog steeds teleurgesteld is, als ze ziet hoe valide sporters worden onthaald en bij de koningin op bezoek mogen. Vandaar dat die nadruk van mij best mag!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:06

Weet iemand of er iets uitgezonden is of dat er verder nog nieuws is? Heb hem ook een keer irl zien rijden.. helemaal geweldig. Hij heeft nl dezelfde zadelmaker als ik. Lachen

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 05:47

Ik vind het echt héél knap wat die man doet. Ik heb een keer een clinic van 'm gezien en sindsdien heb ik nog meer respect ervoor. Vooral hoe hij opstijgt... Hij hupt er zo op! Echt heel knap en die zilveren plak heeft hij dik verdient!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:21

Passionato: Zoek op Paralimpic daar heeft iemand het hele
programmaboekje mbt de tv-uitzending opgetypt.
Succes!