De Sjiem doelwit in afpersingszaak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 14:41

gouda schreef:
Hoorde het gister op de radio. Gelukkig is de 'goedkope' merrie niets over komen terwijl ze haar een tijdje in de gaten hielden.

idd gelukkig maar.t arme paard

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:26

Ja, zoiets is toch niet meer normaal, welke idioot haalt het toch in zijn hoofd om er alleen al maar aan te denken een paard iets aan te doen! Sorry maar ik denk dat je dan echt niet goed bij je hoofd bent, en dat betreft eigenlijk bij alle dieren...... vind het echt heel erg!
En maar goed dat er inderdaad niks met dat "vervangende" paard is gebeurd...

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:00

Snoevie schreef:
idd gelukkig maar.t arme paard

Nou inderdaad!

Zieke vruchten zijn het! Erg sneu. Nu maar hopen dat het echt over is!

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:42

egt errug!
ik las het op schoolkamp {internetcafe}
en schrok me dood mijn pony staat nl aan de overkant van jeroen Scheve mond dus ik was wel even bang
maar gelukkig is er niks gebeurd en loopt de sjiem er nog Ach gut
ik fiets er elke dag langs naar school toe en ik zag um al niet meer staan Verward maar had er verder niet bij nagedacht
ik hoop dat ik um maandag weer vrolijk zie lopen Lachen

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:08

Ik ken diegene die is afgeperst. Niet persoonlijk maar ik weet wie het is. Mijn ouders kennen hem wel persoonlijk.
Je hoort nu alleen dat ze hebben gedreigd dat paard iets aan te doen maar dat is nog maar het topje van de ijsberg. Ook hebben ze gedreigd zijn kinderen en vrouw iets aan te doen.
Ik weet al maanden van deze zaak maar kon er niets over zeggen omdat nog niet alle verdachten waren opgepakt en deze lui zijn echt levensgevaarlijk. Ze hebben zeker 2 moorden op hun geweten.
En de rest.
En de eigenaar van de Sjiem. Tjam het is in Enschede gewoon algemeen bekend dat hij miljoenen bezit. En dan zijn er mensen die daar misbruik van maken. Daar hoef je zelf niets voor te doen.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 17:28

jah Kim je hebt helemaal gelijk.....Ik ben blij dat het meeste nu voorbij is...

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:03

Wat eng zeg, idd, gelukkig is het meeste nu voorbij.

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:45

er zijn altijd mensen die van mensen die eerlijk geld hebben verdient, het vanz e af willen pakken. en die mensen zijn zoooo goed daarin, dat je dara amper onderuit kan komen.....
triest is het!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:01

Dat andere paard, was dat wel een schimmel zo wit als De Sjiem?? Een beetje slimmerik had een bruine in de wei van De Sjiem gezet, kan een afperser lang zoeken naar zijn slachtoffer.
Het is een afschuwelijke zaak, ik hoop dat het achter de rug is en dat de hele familie veilig is.