Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_Montana schreef:Dit is echt overdreven hoor!! moeten we soms met een zakje achter onze paarden aan gaan lopen?! Hetzelfde is met honden bij ons IN het park wat voor honden is aangelegd moet je het ook opruimen! Als het middenop het pad is ruim ik dat ook op maar op het gras no way! Ik heb niets tegen katten maar zolang de katten van de rest van de straat nog bij ONS in de tuin hun behoefte doen heb ik geen zin om de mest van mijn paard of de poep van mijn hond op te ruimen!!!
Zo da's er ook weer uit!! hahaha

patos schreef:Haha, ik heb het nog makkelijker, Patos houdt het angstvallig op totdat we weer thuis zijn, tenzij de de nood ondragelijk wordt. Het komt dus zeer zelden voor dat ze ergens op straat mest.
Verow schreef:jah wat een domme actie van ze zegKijk bij honden neem je makkelijk zo'n poepzakje mee ofzo, paarden leggen toch iets grotere neer
Ik snap het probleem van die mensen niet
onley schreef:hahahaha die gekken in kerkrade die tikken niet zuiver voor een beetje stront wat binnen 2 dagen weg is ongelovelijk ik zie me al de bezem en de schep langs het zadel af binden om dat op te ruimen die zijn echt gestoord en meer opzichters laten lopen die mensen krijgen een aanwezigheidspremie zo doen die mensen hun werk lopen een rondje en gaan dan op een bankje zitten en van het weer genieten en als het regent dan zie je ze helemaal niet dus wat een gekken