'Mijn paard was makkelijke prooi voor dader'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Korinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:32

Die mensen die dat doen zijn echt ziek!
Opsluiten die gekken.
Gelukkig kun je van de weg mijn paarden niet zien! Ik zou ze ook niet onbewaakt buiten willen laten staan.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:42

ongelooflijk wat zijn er toch veel gekke mensen op deze wereld wie doet z`n onschuldig beestje nou wat aan.

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:42

wat erg ik rij zelf ook op een fries paar ma ook al zou het een ander paard zijn ik vnid het echt gewoon heel zielig! ik snap niet dat mensen dat doen!! gelukkig dat alles goed is met het paard ik hoop dat de wond ook goed heelt en dat de daders op gepakt worden en levenslangkrijgen

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:04

Alwéér Verdrietig Het lijkt wel een gewoonte te worden. Echt vreselijk dat er niks tegen gedaan kan worden. Hoe kunnen mensen dit toch (blijven) doen...
Als ik zoiets vroeger las dan moest ik het 10 keer lezen voor het door drong, als ik het nu lees denk ik eerder; Alweer?
Dat is toch niet normaal meer... De zoveelste...
Gelukkig dat het paard er waarschijnlijk wel weer boven op komt,
en ik hoop dat dit soort dingen toch weer zullen stoppen.

Verdrietig

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:11

bah, bah, bah, dit is vre-se-lijk dichtbij waar Mirk staat... Het zet je gigantisch aan het denken en ik hoop dat ze die smeerlappen ooit t epakken zullen krijgen, maar dat zal wel niet... Boos!

_RomanO_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:16

het word egt steeds erger met deze maatschapy Boos! maar hoe kan je ook egt ik zou het nooit kunnen doen! Verdrietig maar gelukkig is het goed afgelopen

Britney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:29

Wat een zieke geest heb je dan, als je hiertoe in staat bent. Wel een geluk dat het dier erweer boven op komt en het ongeboren veulen niets mankeert.

schaapje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:54

ik kan echt niet begrijpen als iemand zoiets doet Verward bij mensen oke , ook niet goed maar dat dier heeft hem helemaal niks gedaan. je gaat toch niet denken van nou wat zal ik vanavond eens doen nou ik ga ff in een paard snijden dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd!!!!!?????

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:25

Diep en diep triest, dit is ook 1 van de redenen waarom ik vaak een zweep mee neem als ik weer naar huis ga.

Ze moeten niet aan mijn verzorgpaarden komen, want ik breek ze beide benen.

En ze moeten ook niet aan vrienden van mij komen!!!

Make Love No War!

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:49

Vind het ook echt triest! Wie doet nou zoiets... Ook echt sneu voor die kinderen... en dat paard heeft al helemaal geen vlieg kwaad gedaan! Als ie nog een keer komt hoop ik dat ie hem heeeeeel hard schopt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:57

de hufter(s) Boos! het gaat ook maar door..

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:13

IK HAAT PAARDEN HAATERS KUNNEN ZE DAN NOOIT MET DE VINGERS VAN DIEREN AFBLIJVEN?? Stoom uit je oren ZIE DEZE EMOTICON WAT IK WIL DOEN MET DIEREN MISHANDELAARS ECHT ZIELLIG Huilen JE KAN JE PAARD NIET RUSTIG IN DE WIJ LATEN STAAN

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:14

Irisje3 schreef:
IK HAAT PAARDEN HAATERS KUNNEN ZE DAN NOOIT MET DE VINGERS VAN DIEREN AFBLIJVEN?? Stoom uit je oren ZIE DEZE EMOTICON WAT IK WIL DOEN MET DIEREN MISHANDELAARS ECHT ZIELLIG Huilen JE KAN JE PAARD NIET RUSTIG IN DE WIJ LATEN STAAN

kijk maar goed uit

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:25

dat die gestoorde maniaken een andere hobby zoeken....

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:41

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! slechte wereld is dit hier Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:43

Een vriendin van me belde van de week op. Dr pony was getrapt tegen zijn borst. en er zat een grote vochtbult onder, wat ze daaraan moest doen. Nou spuit maar goed af, en dan breng ik wel een koelingsgel van de kliniek naar de pony. Dus ik kwam daar. Klopte er helemaal niets van de wond.. kon nooit een trap zijn geweest. Dus de da gebeld, laten komen. Was het waarschijnlijk een steekwond.. Zou ook kunnen komen door iets in de wei. Maar daar was niets te vinden. Dus we weten niets zeker.. maar als de politie dan zegt dat nog geen kilometer verderop ook een pony was mishandeld ga je toch ff nadenken...
Ik hoop dat deze merrie (van het berichtje) er weer helemaal bovenop komt. Winnetou(de pony) komt dat zeker wel weer. En die mensen die dit op hun geweten hebben... ze moeten branden in de HEL!

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:18

Joyce schreef:
Alwéér Verdrietig Het lijkt wel een gewoonte te worden. Echt vreselijk dat er niks tegen gedaan kan worden. Hoe kunnen mensen dit toch (blijven) doen...
Als ik zoiets vroeger las dan moest ik het 10 keer lezen voor het door drong, als ik het nu lees denk ik eerder; Alweer?

Verdrietig

precies wat ik dacht Huilen

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:10

ik snap dit echt niet hoor.... dit is de zoveelste en ook nog eens hardstikke dichtbij ons... Scheve mond

melaniieeeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:49

Hoelang gaat dit nog doorr met al die paarden te mishandelen enzoo Boos! Door die mensen loopt echt een dikke zwarte streep Boos! :S

sher

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:50

ik word hier ook strontziek van !! kan die mensen wel wurgen ...

ik hou me hard vast , Boos!

als ik iemand een keer op heter daad zou betrappen nou Boos! dan komt die echt niet levent van me af dan zou ik hem echt een honderduizent stukjes hakken !! sorry moest ff mijn woeden kwijt ...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:24

Ze moesten ze alle botten breken zulke gekken. Het is GVD de laatste tijd schering en inslag. Woest kan ik erom worden. Ik sta niet voor mezelf in als ik zo iemand op heterdaad zou betrappen.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:15

precies!! stelletje KL**tzakken..dit is echt te ziek...omdat je paard zo goedgelovig en vriendelijk is krijg ie als dank een mes in zich...ZIEK GEWOON Boos! Boos! Zal eens een mes in hun steken als ik ze ooit zo betrappen...

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:24

Joyce"]

Verdrietig
[/quote]
Idd... Verdrietig

Btw;
[quote="artikel schreef:
"Maar ik ben banger voor de reactie van mijn tienjarige dochter. Zij brengt het paard elke avond van het weiland naar haar stal en is nog niet zoveel gewend.''

Hoe kon het paard dan die nacht in de wei staan?
Ow, dr staan ook nog reacties onder het artikel, ff lezen! (Daar staat die vraag ook bij........)

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:49

Wat ziek!
Het gebeurt echt steeds vaker Boos! Boos! !

Glung.... ik woon in het dorp er naast (dat is 4km ofzo verder op) Scheve mond .

TamBrav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:52

Hoffieeeh het paard stond nog maar sinds een week ofzo dag en nacht buiten. Ze stonden eerst bij de boerderij en werden toen nog elke nacht binnengezet. Ze stonden nog maar een paar dagen in dat andere weiland.
Mensen wonen bij mij in het dorp vandaar dat ik dit weet.