Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayusejuhh schreef:Het ergste is dat mijn moeder deze medicijnen jaren lang heeft geslikt. Ikkwam er achter waar deze van gemaakt werden en heb toen tegen me moeder gezegd. me moeder kreeg af kick verschijnselen toen ze stopte met die pilen. Nu is ze er van af sinds een half jaar.
Ik was best pisst op me moeder dat ze deze slikte. notabenen gemaakt met dierenmishandeling. na dat ik er achter kwam heeft ze deze nog jaren geslikt.
ik vind het echt heel erg,, maar ja.... ik k an er niets aan veranderen.
Ze is gelukkig gestopt. die onbargelijke omstandigheden waar deze paarden in verkeren is onmenselijk..
) gingen/gaan ofwel rechtstreeks naar Japan per boot (want in een beschaafd
land als Amerika eten ze geen paarden) of ze gaan naar "feedlots" vetmesterijen voor paarden, waarna ze alsnog op de boot gaan.
Maar wanneer jij in een situatie komt waardoor het niet mogelijk is om dierproefvrije medicijnen te gebruiken, zal ook jij ze gebruiken.
Tenslotte is een mensen leven belangrijker dan een dieren leven.
Nu zal je zegge jeetje nou echt niet, voor geen goud in de wereld
, dan hoop ik stilletjes voor jou dat het je overkomt, ook jij zal geen nee zeggen.
. Houd niet in dat ik het verschrikkelijk vind dat er dierproeven worden gedaan, zou het liever anders zien.
En hoop dat er voor vele praktijken andere betere oplossingen komen. want geen dier gun ik zo,n leven.
Freckles schreef:Jammer voor jou moeder dat haar dochter paarden belangrijker vind dan haar moeder
Denk namelijk dat geen enkele vrouw deze medicijnen slikt voor haar plezier
Freckles schreef:Zou maar uitkijken met zo'n uitspraak wie weet als jij later in de overgang komt
Dat je zit te springen om een medicijn tegen overgangs klachten

Britney schreef:Ik vind dus wel pure dierenmishandeling, je gaat mensen toch ook niet de hele dag laten staan met een zak tussen hun benen, en ookal is dit voor medicijnen hoeft toch niet ten koste te gaan van deze dieren. En nu het blijkt dat er bijverschijnselen van kunnen komen, worden die dieren bedankt voor hun diensten. Werkelijk ongelofelijk...