Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:H Bleker de welshfokker?
Mist schreef:heb gisteren toevallig bij de boerenbond geinformeerd, die zeiden (na telefonisch overleg) dat er nog geen afdoende middel was
Pinky_girl schreef:IK trek het ook uit de weide... Het ligt nu weg te rotten langs het hek...
guanacotje schreef:ik zou het een heeeeele goede oplossing vinden,iedereen gewoon verplichten om het weg te halen.
Ik hoop dat belgie ook dat voorbeeld volgt
Citaat:Wat dacht je van een soort sintjacobskruiskruid opzomerdag (incl. hulp van de gemeente)....de buurt vrij maken van dit gif, wat nl. ook giftig is voor de mens!!
CounTree schreef:Wat dacht je van een soort sintjacobskruiskruid opzomerdag (incl. hulp van de gemeente)....de buurt vrij maken van dit gif, wat nl. ook giftig is voor de mens!!
annegti schreef:Wij rijden nog weleens een stukje extra met de cyclomaaier....
er staat hier wel veel st. jacobskruid maar die andere zooi kom ik nog niet zo vaak tegen. Als ik het wel zie staan trek ik het eruit en pleur het in mijn groene container. MZ. Opgeruimd staat netjes.
Mist schreef:heb gisteren toevallig bij de boerenbond geinformeerd, die zeiden (na telefonisch overleg) dat er nog geen afdoende middel was
Adri schreef:Ik ken een persoon die twee paarden verloren heeft aan deze plant, hij heeft zijn weide volledig laten besproeien, ik ga hem kontakteren om het middel te kennen waarmee hij het gedaan heeft, donderdag l.l. was ik daar, en er stond niets meer, hij woonde bij Gent/Belgie. Hij heeft wel spijtig zijn twee lievelingen verloren op twee dagen, echt rot