amondi schreef:Wat Ilindra en ik dus zeggen: Heel vaak komen er jonge talenten in het Raboplan die er zonder Rabo ook wel komen en dat gaat tenkoste van de talenten( waar jij ook over spreekt) die zelfs, uit een gewoon paard iets leuks kunnen halen.
Ik denk dan ook dat ik talentenplan en talententeam los van elkaar moet zien en dat lukt nog niet zo best. Als ik namen in het raboplan zie als vd Vleuten, Bruggink, van Baalen etc. dan blijf ik erbij dat die mensen ook zonder Rabo-sponsoring kunnen doorstromen naar de A en B kaders.
Maar inderdaad de basis selectie is goed! niks op aan te merken, maar dat je zonder bijzonder goed paard of pony doorstroomt naar de 10 gratis lessen heb ik hier in het noorden nog niet gezien. Is toch altijd wel duur materiaal, of mensen met proffesionele begeleiding.
Angela is een behoorlijk "gewoon" meisje zonder zeer bekende ruiters/amazones in de familie.
Oh jawel, haar vader bezit een manege, maar meer luxe en accomodatie dan de pensionklanten die daar staan heeft ze niet.
Mix is door haar vader zelf gefokt en vervolgens heeft ie een jaar in de lessen gelopen. Best een "gewoon" paard dus.
Bovendien is Angela voornamelijk getraind door haar vader.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat Angela dit bereikt heeft door haar talent en niet omdat ze "toevallig" een rijke pa heeft die een ontzettend duur paard voor haar heeft gekocht en haar bij de beste en duurste trainers heeft laten lessen, maar dat zij dit vooral aan haarzelf te danken heeft!
Gefeliciteerd Angela!