Angela van den Berg Rabobank Talent van 2004!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:04

conny14 schreef:
Hoe kan het nou dat Tommie met zo'n enorme voorspong toch is ingehaald door Angela?

Ik gun het beide evenveel maar ik vind dit toch apart hoor, afgelopen week stond Tommie nog zo veel voor op Angela...

HOE DAT KAN? OMDAT angela gewoon de allerbeste is!! en neiand haar gewoon kan verslaan. en natuurlijk omdat er zoveel mensen op haar hebben gestemd en dat zou niet voor niets wezen Tong uitsteken ZE IS GEWOON EEN SCHAT EN IK GUN HET HAAR VAN HARTE!!!!!!!

GEFELICITEERD HOOR AN!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:13

De publieksmening telt maar voor 1 derde, vandaar.....

Ik vind het echt super voor en van Angela!!!! OK dan!

jacky11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:23

ik woon in almere stad en heb haar 2 keer op de markt gezien op het groote plein ik vind het OK dan! van haar

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:28

amondi schreef:
Zo wie zo hadden we in Friesland al het "jeugdstimuleringsplan" dat bestond uit een serie gesponsorde lessen. Helaas was de selectieprocedure( toen wij meededen) heel ondoorzichtig, was meer een keuring voor bestgaande rijpony, er werd helemaal geen instructie gegeven zodat de "jury" ook niet kon weten of de ruiter in staat was om een instructie ook op te volgen. Leek mij toch wel handige informatie om tot een selectie te komen. Schijnheilig

Ik heb 2 jaar geleden ook in die selectielessen gezeten, en heb er super veel geleerd! Ik vond de selectie ook absoluut niet ondoorzichtig, mijn pony liep toen echt op niks, maar (gelukkig! Tong uitsteken) zagen ze er toen tohc wel wat in. Door gewoon de mensen te laten rijden zoals ze altidj rijden, kun je volgens mij sneller de 'talenten'' eruit pakken. Ik kreeg trouwens les van Nella Bijlsma voor het springen. Toen ik daarmee begon reed ik B en na de 12 lessen M. Haha! Ik ben trouwens bijna wel de enige die nu nog succesvol in een hogere klasse met (dezelfde) pony springt, dat is wel jammer, maar gelukkig heb ik er veel profijt van gehad! Lachen Wat voor talentenplan komt er nu in Friesland dan?

Ow ja en Angela: gefeliciteerd, ik hoop dat je er veel aan hebt en dat je nog maar heel lang goed presteren mag!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:45

Met springen kan ik me dat nog wel voorstellen, een 11 jarige "dressuur" laten rijden in een rijtje van 12 achterelkaar aan, zonder van te voren uit te leggen wat de bedoeling is, vonden wij minder. Gewoon, ja draaf maar aan, en nu galop.
Het nieuwe plan staat in P&S van deze week een groen kader, zit in Dwingeloo

Dominque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:05

Ik vind dat het rabobank talentenplan juist wel werkt. Kijk maar eens naar de resultaten op de jeugdwedstrijden.. we kunnen duitsland nu verslaan, het niveau is de laatste jaren flink gestegen. En de, volgens sommige, echte talenten die niet over het materiaal beschikken worden ook geholpen alleen dit ziet men niet. Als je zon talentenrubriek wint krijg je ten eerste een gratis les van twee topinstructeurs, dat is toch al een enorm iets!
Als je dan volgens hen talent hebt, zelfs zonder goed paard of goede pony kom je alsnog in de groep die 10 gratis lessen krijgt. Ik heb die lessen ook gehad en in de groepen voor en na mij zaten geen bekende namen. Het talententeam is om voor meer publiciteit te geven aan de A en B kaderleden, daarom is er nu het aankomende talententeam voor degene die nog niet de naam hebben!

Surma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:49

angela van harte gefeliciteerd met deze prestatie OK dan! OK dan! OK dan!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:22

Wat Ilindra en ik dus zeggen: Heel vaak komen er jonge talenten in het Raboplan die er zonder Rabo ook wel komen en dat gaat tenkoste van de talenten( waar jij ook over spreekt) die zelfs, uit een gewoon paard iets leuks kunnen halen.
Ik denk dan ook dat ik talentenplan en talententeam los van elkaar moet zien en dat lukt nog niet zo best. Als ik namen in het raboplan zie als vd Vleuten, Bruggink, van Baalen etc. dan blijf ik erbij dat die mensen ook zonder Rabo-sponsoring kunnen doorstromen naar de A en B kaders.
Maar inderdaad de basis selectie is goed! niks op aan te merken, maar dat je zonder bijzonder goed paard of pony doorstroomt naar de 10 gratis lessen heb ik hier in het noorden nog niet gezien. Is toch altijd wel duur materiaal, of mensen met proffesionele begeleiding.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:30

Ik ben het volledig met Amondi eens. Heb ik niks meer aan toe te voegen.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:59

amondi schreef:
Wat Ilindra en ik dus zeggen: Heel vaak komen er jonge talenten in het Raboplan die er zonder Rabo ook wel komen en dat gaat tenkoste van de talenten( waar jij ook over spreekt) die zelfs, uit een gewoon paard iets leuks kunnen halen.
Ik denk dan ook dat ik talentenplan en talententeam los van elkaar moet zien en dat lukt nog niet zo best. Als ik namen in het raboplan zie als vd Vleuten, Bruggink, van Baalen etc. dan blijf ik erbij dat die mensen ook zonder Rabo-sponsoring kunnen doorstromen naar de A en B kaders.
Maar inderdaad de basis selectie is goed! niks op aan te merken, maar dat je zonder bijzonder goed paard of pony doorstroomt naar de 10 gratis lessen heb ik hier in het noorden nog niet gezien. Is toch altijd wel duur materiaal, of mensen met proffesionele begeleiding.

Angela is een behoorlijk "gewoon" meisje zonder zeer bekende ruiters/amazones in de familie.
Oh jawel, haar vader bezit een manege, maar meer luxe en accomodatie dan de pensionklanten die daar staan heeft ze niet.
Mix is door haar vader zelf gefokt en vervolgens heeft ie een jaar in de lessen gelopen. Best een "gewoon" paard dus.
Bovendien is Angela voornamelijk getraind door haar vader.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat Angela dit bereikt heeft door haar talent en niet omdat ze "toevallig" een rijke pa heeft die een ontzettend duur paard voor haar heeft gekocht en haar bij de beste en duurste trainers heeft laten lessen, maar dat zij dit vooral aan haarzelf te danken heeft!

Gefeliciteerd Angela!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:34

Precies wat Vanessa zegt!!!! OK dan!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:00

Dat Mix zelf gefokt is wil toch niet zeggen dat hij niet bijzonder is??
En Angela is ook bij niemand als voorbeeld aangehaald als familie van...

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:15

amondi schreef:

Ik ben het hier dus niet mee eens: wij hebben absoluut niet een dure pony(ik heb haar helemaal zelf ingereden, was nog niks mee gedaan, we wisten ook niet dat ze zo goed zo worden: Z springen nu..) en mijn ouders zijn meer het tegenovergestelde van fanatiek. Maar omdat ik zo graag naar de selecties wou(meer om het meedoen, (ik dacht toch dat ik er NOOIT door heen zou komen..) wou m'n vader er wel mee heen. Toen waren we dus wonder boven wonder wel geselecteerd en ik heb daar super veel geleerd. Ik krijg verder ook geen les bij de club oid, maar wel van Folkert Kelderman. Ik heb dus EN geen dure voorgeprogrameerde pony EN geen fanatieke ouders.. maar ben tohc in de selectie gekomen. Ik word ook niet gesponsord en rij nu mijn 2e paard erbij: Raffy. Ook haar heb ik zelf doorgereden en daar spring ik nu B mee, binnenkort start ik L. Mijn ouders zijn inmiddels wel fanatieker en vinden het altijd leuk om op wedstrijd, maar ik doe wel alles zelf bij de paarden. Voeren, mesten, rijden ed..Ik ben er tot nu toe dus zelf gekomen ..dus ik ben het echt niet met je stelling eens Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:22

Rabo talentenplan of Jeugd stimuleringsplan?
Misschien is het beter een apart topic te openen in deze, bedoeling van dit topic is natuurlijk om iemand te feliciteren.
Ik zal proberen om iets op de computer te zetten.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:25

JSP Knipoog

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:29

Dit is Mix in zijn dagelijks leventje:
1e:
Afbeelding

2e:
Afbeelding

Hahahahaha Lief He!!

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:00

Leuke foto's Myrthe!
Jahj die lieve mix Angela en Mix hebben het zeker verdient
Gefeliciteert Angela!

bartje4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:35

ik gun het angela egt heel erg ik krijg iedere week les van haar en daar ben ik egt egt heeeeeel trots op want ze is egt een sgat en mix is egt een super paardje dussss en mythe als je wat fotows stuur stuur een beetje mooie en niet van die oude lelijke fotows die gemaaktzijn met je over groot opa's fotow toestel xxxxxxxx love ya

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:51

eg woar??????????? Welkom op bokt, maar MSM taal is hier niet toegestaan. Gewoon nederlands of vlaams en kleine type- of spelfouten worden je dan graag vergeven.

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:39

Wat goed van Angela!!!Als je dit leest Angela, Van harte gefeliciteerd!!!Super!!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:40

Vanessa schreef:
Angela is een behoorlijk "gewoon" meisje zonder zeer bekende ruiters/amazones in de familie.
Oh jawel, haar vader bezit een manege, maar meer luxe en accomodatie dan de pensionklanten die daar staan heeft ze niet.
Mix is door haar vader zelf gefokt en vervolgens heeft ie een jaar in de lessen gelopen. Best een "gewoon" paard dus.
Bovendien is Angela voornamelijk getraind door haar vader.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat Angela dit bereikt heeft door haar talent en niet omdat ze "toevallig" een rijke pa heeft die een ontzettend duur paard voor haar heeft gekocht en haar bij de beste en duurste trainers heeft laten lessen, maar dat zij dit vooral aan haarzelf te danken heeft!

Gefeliciteerd Angela!

Ik ben het helemaal met je eens vanessa!!!

bartje4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 08:59

ja *LOL* *LOL* of niet xxx leslie

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:15

ik vind het wel goed dat angela gewonnen heeft. ze is terecht eerste geworden omdat er door de jury gekeken is naar de talenten en de prestaties en dan komt angela toch als beste! van mij had patrick natuurlijk mogen winnen maar ja je kunt niet alles hebben.

Thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:06

He Angela gefeliciteerd ook namens Paduc en natuulijk Tariq. OK dan! Haha!
Gaat trouwens erg goed met hem.