tattoo's worden geweigerd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:38

Ik was vorig jaar op Pinkpop en daar liep een duitse Rammsteinn fan met een tattoo van Adolf Hitler op zijn arm, dat vindt ik persoonlijk erg ver gaan, maar over het algemeen zitten tattoo's wel op plaatsen die te bedekken zijn. ( uitzonderingen daar gelaten natuurlijk Lachen )

OldeBuuzerd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:22

Feetje schreef:
Ok, als je iemand emt spinnenweb op de elleboog weigert vindt ik het best.
Maar om "Made in Holland" o.i.d. te weigeren, nee, dat gaat te ver..
Snap niet waarom dat racistisch zou zijn?
Ik ben Made in Spain, ben ik nou ook racistisch?

Heej feetje... wat jij daar zegt in je eerste regel is totale onzin, en overgens een groot vooroordeel... ik wil er graag ook één laten zetten op mijn linker elleboog, maar mensen zo als jij verdraaien het hele spinnenwebben verhaal! Als latino of chicano.. ben je een beschremer van de heilige maagd maria, elke strijder voor de maagd maria verdient een spinnenweb... het feit dat van die trieste neonazi's het ook hebben, word de gene die de maagd aanbid fout aan gekeken! het hangt er ook van af hoe je er voor derest uit ziet! Ik draag normaal gespoken normale kleren zoals iedereen, diesel, replay enz enz en ik heb geen kale kop, dan ziet het er allemaal wel heel anders uit! Er zijn verschillende spinnenwebben... dikke lijnen met schaduw erin - Maria soldaat! [dunnenstrakke lijnen "zonder" schaduw in de hoeken] - meestal gedragen doo nazi's! dus denk volgende keer ff na of ga eens op zoek op internet over deze spinnenwebben!

ik wil jou voor derest ook niks verwijten, maar mensen die altijd het meest schreeuwen en dingen zomaar zeggen, verpesten het voor mensen zoals mij!

Groet R. M

Feetje

Re: tattoo's worden geweigerd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 11:38

Of je haalt ff een topic omhoog van bijna een jaar oud...

Slotje!

Oscar
Forumcoördinator

Re: tattoo's worden geweigerd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:04

Oldebuuzerd, welkom op Bokt.
Ik wil je hierbij vragen om even de regels goed door te lezen. Het is nl. niet de bedoeling om oude topics op deze manier omhoog te halen.
Ik zal hier een slotje op zetten.