Shetland pony's halen wel 50 km per uur

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:25

Mizz_mol schreef:
eerst dacht ik ook zo hard?... Toch maar even gecheckt op dat kleine ding bij ons op stal MAN! wat gaat die snel Bloos hahaha en hobbelend Tong uitsteken


ja ze kunnen egt super hard
er is een shet bij mij op de manege daar reedt ik irst op
maar soms ging ik erop met cap en zonder hoofstel zonder touw en zadel met niks er op en ik ging me vast houden aan ze manen
en de eigenaar ging hem op jagen Haha!
dat is egt super leuk maar hij ging egt heel hard
{maarja ik kan wel heel goed op shets blijfen zitten ik heb er ook heel veel ingereden Schijnheilig ]

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:33

xxxsummmyxxx ben jij niet toevallig een pennymeisje Tong uitsteken:+ haha nee hoor Lachen maare... kheb vroeger 2 shetten gehad... een donkerbruine en een bruinbonte... waren heel lief...Lachen verder gaat et me niet om et harde, ja et is wel leuk Haha!:D maar paardje moet et zelf ook leuk blijven vinden...

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:09

xxsummyxx schreef:
ja ze kunnen egt super hard
er is een shet bij mij op de manege daar reedt ik irst op
maar soms ging ik erop met cap en zonder hoofstel zonder touw en zadel met niks er op en ik ging me vast houden aan ze manen
en de eigenaar ging hem op jagen Haha!
dat is egt super leuk maar hij ging egt heel hard
{maarja ik kan wel heel goed op shets blijfen zitten ik heb er ook heel veel ingereden Schijnheilig ]


mijn shet kan vliegen Schijnheilig

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:22

ik heb een verzorg pony sammy nou hij kan buiten behoorlijk rennen maar harder dan een half gaat ie niet ( vind ik wel logies )

Nikita_1995

Berichten: 2171
Geregistreerd: 12-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:33

Mijn verhaal.

Een aantal jaren geleden heb ik ook een shetlandmerrie gehad, Niskia genaamd. Ik vond het leuk om een keer zón schattig klein paardje, een shetlander te hebben. Nu ik heb het geweten hoor. De eerste keer dat ik bij haar in de stal kwam draaide ze zich om en sloeg 2 keer met haar achterbenen tegen mijn knieën aan. Ik strompelde de stal uit en mijn gedachte dat shetlanders zulke kleine lieve paardjes zijn was gelijk over. Daarna heeft ze het gelukkig nooit meer gedaan.

Opvallend was dat de shetlander in de wei echt vreselijk hard kon rennen. Ik had 2 merrietinkers in dezelfde wei staan, maar de shetlander liep altijd voorop als ze met zijn allen aan het scheuren waren in de wei.

Groetjes Dienie

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:53

whajoooohhh!!!!
wat zijn het toch kanjers!!

Doortjuh

Berichten: 109
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: Steenwijk

Shetlanders kunnen harder dan 50 km per uur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:27

Heey jaa de Shetlanders zijn ECHT kanjers!!!!!!!!! *LOL* Ik heb een verzorgshet Tristan waar ik op rijd, maar met springen wordt hij echt gek hoor! Dan gaat hij na de sprong keihard scheuren Haha! echt lachen Tong uitsteken Maar zit niet echt zo houvast zonder zadel haha Lachen. Kheb vanmiddag met zadel gereden, maar dat zit niet echt lekker....

Maar mijn verzorgshet haalt ook gerust een IJslander in in galop hoor! Alleen niet zo lang vanwege zijn dampigheid... dat heeft hij al vanaf zijn geboorte, maar als het goed gaat dan gaat hij ook erg hard!!!!!!!:P

Irismacho

Berichten: 7264
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Amersfoort (Nieuwland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:16

ja ik heb wel eens een shetlander zien RACE! poeh die ging echt vet hard..

Gimli_

Berichten: 4910
Geregistreerd: 13-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:04

Mijn shet racet alleen alsziej achter kleine vreemde meisjes aanzit Scheve mond
Zie je die meisjes rennen, misschien nog wel harder dan mn dikkertje Tong uitsteken
Niet echt een hartelijk welkom Tong uitsteken
mij zittiej gelukkig nooit achterna Bloos

pasjalover
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:12

wij hode weleens een shetlanderrace dat was altiojdt echt lache hoor *LOL* en dan kijke welke shet het hardst ging Tong uitsteken OK dan!