Spits vv Dalen 'scoort pony'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:52

punkies schreef:
weet jij veel, mischien heeft ie vroeger wel 5 jaar gereden en fokt zijn opa renpaarden en weet hij der meer vannaf dan wie dan ook. En jullie weten toch helemaal niet of hij geen stallen heeft? Verward

en wie zijn er nou eigenlijk belaggelijk bezig? Jullie weten toch helemaal geen fl*kker van zijn prive leven? Jeejz hier kan ik me echt aan ergeren. Mischien heeft die vent wel een stallencomplex

Maar vind jij het normaal dan dat er dieren worden verloot.. Zou jij het leuk vinden als jij verloot zou worden.. Misschien heeft die man inderdaad een stallen complex or whatever maar dan nog vind ik het geen eerlijke manier om een paard te krijgen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:07

Tot een paar jaar geleden kon je hier in de buurt op diverse plaatsen een veulen winnen met een verloting. Er is er nog nooit 1 verkeerd terecht gekomen.

Ik keur het niet goed hoor maar al die verhalen over balkonnetjes 3 hoog achter..... Dalen is een boerengemeenschap, ik zou me er niet al te druk over maken, dat dier komt wel goed terecht.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:03

Mizz_mol schreef:
Maar vind jij het normaal dan dat er dieren worden verloot.. Zou jij het leuk vinden als jij verloot zou worden.. Misschien heeft die man inderdaad een stallen complex or whatever maar dan nog vind ik het geen eerlijke manier om een paard te krijgen.

ik vind het erger als een dier verkocht word, dat vind ik pas naar, een dier een beest wat je verkoopt. Waar je winst opmaakt. Wat wel en eigen gedachte heeft. Dat als een ding wordt beschouwd

Manga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:10

Mizz_mol schreef:
Belachelijk..! Wij gaan mensen toch ook niet verloten Boos!

we verkopen ook geen mensen? maar heb jij je paard niet ook gekocht?

Manga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:13

Mizz_mol schreef:

want een paard meot je verdienen?? wanneer verdien je een paard dan?als je genoeg geld hebt om het te kopen? of als iemand zoals jij heeft bepaald dat je geod genoeg bent om een shet te houden? ik vind het allemaal een beetje onzin en aanstellerig hoor.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:26

Ik weet niet of die vent er wat van af weet, maar zoals je hier uit op maakt, heeft ie er de (voet)ballen verstand van... Wat een stom idee om een pony te geven! Wat heeft ie er aan...

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:40

Manga schreef:
want een paard meot je verdienen?? wanneer verdien je een paard dan?als je genoeg geld hebt om het te kopen? of als iemand zoals jij heeft bepaald dat je geod genoeg bent om een shet te houden? ik vind het allemaal een beetje onzin en aanstellerig hoor.

Bij een paard kopen ga je paarden bekijken en als het goed klikt van bijde kanten koop je m! Hierbij word er gewoon een paard verloot waarvan je niet weet of het klikt enof het ooit gaat klikken!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:37

wie weet houd hij hem wel bij de voetbalclub, kan die mooi het veld kort houden en ze hebben gelijk een mascotte.
Er zal heus wel naar gekeken worden hoor, het is tenslotte geen pak suiker

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:07

een pony KAN in dalen volgens mij bijna niet fout terecht komen.... bijna alle huizen daar hebben land of dat anders heeel dicht bij, er lopen super veel kinderen rond die dat beestje maar wat graag bij huis willen hebben en ook genoeg mensen die er wat aan doen als dat beest niet goed behandeld wordt