Dierenmishandelaar opnieuw actief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 19:48

mango schreef:
ik snap dit niet he wat een gruwelijke mensen zijn dit die dit op zn geweten heeft echt ziek.

ik heb een paar weken geleden een brief naar Peter R de Vries gestuurd zodat er miss wat aandacht aan word besteed maar helaas hij heeft het afgewezen was waarschijnlijk niet interessant genoeg!!!

maaar kunnen we niet eens een aktie houden ofzo om dit eens tegen te gaan want ik ben het echt spuug zat!!!

Vorig jaar hebben wij van STP(stoppaardenleed) ook een brief geschreven aan Peter R. de Vries, nou die man mag dan heel goed werk verrichten, maar ook ons verzoek werd afgewezen. Door zieke figuren als deze waar men niet de moeite voor neemt om hem op te sporen, gaat de hele wereld naar zn gallemieten. Nee straks als die man zich aan kinderen vergrijpt dan weten ze pas wat speuren is...dan is het te laat.

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:51

gatverdamme ik wordt hier zo verdrietig van,ik wou dat ze nou eindelijk die klootzak(ken) eens zouden pakken.
wou dat ik iets kon doen zeg.
ik zou in ieder geval niet mijn pasard snachts buiten lasten staan,je moet toch wel flink ziek in je kop zijn om die arme dieren dat aan te doen,en je maakt mij niet wijs dat die paarden niet worden verdoofd,anders gaan ze toch rennen of trappen?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:03

Houdt het dan nooit op?? Ik vind dit zo walgelijk!
Ik hoop echt dat ze de dader precies hetzelfde aandoen..

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:06

Zijn die vuile banketstaven nou alweer bezig?? Ongelooflijk!!! Hier zijn geen herhaling: géén woorden voor!!! Ik zal hún eens met een scherp mes in hun achterste of dat daarvoor wringen!! Arme paarden/pony's ze kunnen zichzelf niet verdedigen!! Welke rare mafkees vermaakt zich hiermee?? Ga je zelf lekker met een mes 'bewerken'!! Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen

Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:10

t Gebeurt zo vaak!! Je wordt er gek van!! Ik hoop dat die mafkezen snel gepakt worden!! en niet een straf van 2/3 maandjes zodat ze na die maanden weer lekker verder kunnen!! Gewoon een jaar of meer op water en brood, en als waarschuwing: als je na vrijlating weer verder gaat krijg je 20 jaar... of langer ofzo!!

noahlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:49

Wat bestaan er toch rare mensen op deze wereld! gatverdamme

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 06:49

We gaan weer beginnen he Boos! Zodra het zonnetje gaat schijnen en de beestjes buiten staan krijg je dit soort gruwelijke akties

Ik hoop dat ze hem zelf even met een scherp voorwerp toetakelen! En in geval van sexuele mishandeling mogen ze hem in zn kont..... Boos!

Moet nou maar eens afgelopen zijn!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:31

in het belang van het welzijn van paarden: hou je ogen en oren goed open deze zomer en meldt het als je verdachte mensen of voertuigen bij weides ziet!! Verdrietig

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:29

het blijft ook bezig he met die achterlijke randdebielen Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
ik zou echt niet voor mezelf instaan als ik zo een idioot tegen zou komen!!

maar dat is het probleem juist!! hij word nooit gesnapt, en kan dus vrolijk zn gangetje gaan Verdrietig Stoom uit je oren

kim22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:30

en als hij gesnapt word dan gebeurd er toch niets!
hier in de buurt woont ook zo een figuur. die is al meerdere keren betrapt en er zijn ook meerdere keren spullen van hem gevonden op plaatsen waar merries sexueel misbruikt waren en waaraan ze hem konden identificeren. hij heeft niet eens een boete gekregen!! iemand die zijn adres op internet gezet had en hem heeft bedreigd moest wel op het politie bureau verschijnen. de ze winter is hij nog betrapt toen hij een drachtige merrie bewerkte met de achterkant van een hooivork. de waakhonden en de merrie waren gedrogeerd.
ik weet zn naam en adress zoals iedereen hier in de omgeving en geloof mij maar hij is zn leven niete zeker!

susie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:46

Oh nee he! Zijn ze weer bezig...vorig jaar en het jaar ervoor zijn de paarden in de wei naast de wei waar mijn pony in stond, ook gestoken met een mes. Eentje is er toen zelfs in haar geslachtsdeel gestoken. Er is inderdaad al een heel onderzoek over geweest, want men denkt dat het telkens dezelfden zijn. Maar ik heb het idee dat men het ook steeds meer van elkaar over gaat nemen. Ik weet in ieder geval 1 ding zeker..degene die t doen zijn echt helemaal gestoord.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:16

te erg voor woorden... de dader zal vast niet trots op zichzelf zijn geweest, tenzij hij nog zieker is als dat hij zich voordoet... maar daar gaat het allemaal niet om.

ik vind dat mensen de laatste tijd steeds vreselijkere dingen gaan doen Verdrietig , als het niet op houd, of in ieder geval voor groot en deels ophoud, dan kan je je pony/paard niet eens met een gerust hart op een land zetten...(nu tegenwoordig ook niet overal meer)

vreselijk..... echt heel erg vreselijk, iedereen die het paard of eigenaren kent, heel veel sterkte...

de dader; heel veel meer menszullen je nu haten, goed gedaan hoor...
van mij mag je zelf nog erger lijden als dit arme dier gedaan heeft.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:22

he bah,niet weer he, vorig jaar gebeurde het aan het eind van onze straat! lang leve Twente......

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:43

Het moet nu toch echt wel doordringen tot de botte hersenen van de politici en de politie!!!!
Er zaten 7 mensen op de zaak en ze hebben nu pas weer een onderzoek ingesteld.
Nooit geweten dat ze er mee gestopt waren!!!!!!!!!!!!!!!!
Schandalig!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou niet van vloeken maar nu zeg ik GODVERDOMME!!!!!!!

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:18

paardjuh schreef:
je moet het filmpje van de burgen wacht zien als zxe zittewn te w8.. ze staan er nota bene naast en nog hebben zae nix gezien mjnah smorgens wel een dood sgaap

Sorry hoor, Boos! weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt, voordat je iets roept moet je eerst goed op de hoogte zijn! thuis achter je pc dingen roepen is wel makkelijk!
we waren te laat op de locatie het dier was reeds overleden.

henk Boos!

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:21

kunnen we niet met z'n allen iets doen?
Als de burgerwacht mensen nodig heeft hou ik me beschikbaar!!!

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:26

cocky schreef:
kunnen we niet met z'n allen iets doen?
Als de burgerwacht mensen nodig heeft hou ik me beschikbaar!!!

Het is van groot belang dat iedereen zijn/haar ogen goed openhoud, dan heb je al een grote burgerwacht......noteer alle verdachte zaken, mocht er later blijken dat er in de buurt een mishandeling geweest is kun je deze gegevens doorspelen. Het heeft weinig zin om de politie te bellen als er iets verdacht is, in de meeste gevallen doen ze niets.

henk

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 14:52

Het enige wat je kan doen, zoals eerder vermeld hier, is je paard goed in de gaten houden. Helaas bleek dat dan zelfs nog in een tijdsbestek van een half uur de dader al aan de slag kon gaan. Hoe lastig ook, snachts je paard op stal, met een groot slot op de deur.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 17:42

henk"]
[quote="paardjuh schreef:
je moet het filmpje van de burgen wacht zien als zxe zittewn te w8.. ze staan er nota bene naast en nog hebben zae nix gezien mjnah smorgens wel een dood sgaap

Sorry hoor, Boos! weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt, voordat je iets roept moet je eerst goed op de hoogte zijn! thuis achter je pc dingen roepen is wel makkelijk!
we waren te laat op de locatie het dier was reeds overleden.

henk Boos!
[/quote]

Henk, niet zo pissed he? Ze zal wel bedoelen dat als de burgerwacht al niks kan doen, wie moet die dader dan ooit pakken? Gelukkig bestaat STP nog, haha..
Nog meer tips wat men kan doen om zn pony/paard te beschermen?
Groetjes,

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:46

Ja idd kim, wij doen nog steeds ons best, en zijn ook al weer een stukje wijzer geworden.
Helaas zijn er ontiegelijk veel mensen op de wereld en kun je niet zomaar even iemand aanwijzen en de schuld opleggen, maar dat is ook heel normaal.
Dus daar zijn we voorzichtig mee.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:39

Daar kan k egt zo boos om worden! Dat ze paarden mishandelen vink al zo erg en hem dan nog dood maken ook jezus wat een sgoften man Boos! op marktplaats stond ook een keer een pony die was verwaarloosd nou zijn ribben kwmane bijna door zijn lijf heen get zielug Huilen naja ik ga weer stoppen
-xxx-
judith

SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:34

Vreselijk! Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Dat doe je toch niet.
Zulle die paarden eens bij hun doen....

boeboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:47

beginnen ze nu weer?
hoed dat nooit op?
het zijn getikte mensen Boos!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 00:59

Beginnen is niet het juiste woord Boeboel.
Het is nog niet opgehouden. Niet alles word op bokt gezet, maar er zijn weldegelijk mishandelingen geweest.
Wat wel heel jammer is, is dat en politieteam op de zaak zat en dat had opgegeven. Inmiddels blijken deze het weer opgepakt te hebben.
Jammer dat deze mensen een pauze in hadden gelast, want gestopt was het nooit.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:41

gvd=godverdomme ik kan hier toch zo... Boos! om worden.Waarom de paarden? Verward wij doen het toch ook niet bij die mens.als die gene nu hier was had ik hem een klap en een trap bij zijn onderste gegeven