Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nairtje schreef:Ik heb het ook op de tv gezien en vond ook dat het arme dier nog steeds slecht liep met de laarzen. Ze zeiden en met de laarzen loopt zij weer als de oude (in ieder geval zoiets). Dus ik verwachte dan ook dat als zij ze aan had zij ook goed zou lopen, maar nee hoor
Sjonniej schreef:Bij jeugdjournaal was het ook!!
Als je zag hoe de pony liep met laarzen, hoe slecht zal het dan zondcer geweest zijn??
Ook viel me op dat die pony in een hartstikke volle wei stond!!
Maayke"]
[quote="pony25"][quote="Maayke schreef:wauw vet cool![]()
voor dat ponytje kan hij ook lekker buiten rennen
en stoeien...ik vind het super toff...
![]()
Maayke schreef:|( hij heeft er wel moeite mee![]()
![]()
maar je moet ook aan die pony denken ik denk dat die pony heel blij is dat hij weer bijna normaal kan lopen
hij moet ook nog overal aan wenen
![]()
maar ze zijn ook dom als je ziet waar dat beestje in moet staan dan kon je hem bijna niet meer terug vinden in dat gras JETJUU
coydog"]
[quote="karuna schreef:... Die zool zorgt ervoor dat de straal en de ballen geen gewicht hoeven te dragen, daar waar deze merrie kennelijk de meeste pijn had.
...
SuusJa schreef:Maar het kan ook zijn dat ie nog slecht loopt omdat het ook nog 'tussen zn oren zit', ik bedoel,als dat beestje maandenlang met pijn rond heeft gelopen, dan ga je op een manier lopen wat het minst pijnlijk voor je is. En wanneer dat beestje die schoenen voor het eerst aan heeft, kun je niet verwachten dat het meteen goed is want hij denkt nog dat als hij op de goede manier loopt pijn heeft![]()
Maar het kan ook zijn dat die ponyschoenen gewoon een grote onzin is![]()
Ik zou het niet weten, maar denk dat ze het eens over een paar maanden weer moeten laten zien om te kijken of er verbetering is