Verow"]
Kan IEMAND mij vertellen wat er nou ZO erg is dat ze een maandje hier staat? Ze wordt toch niet mishandeld, verwaarloosd e.d? Het gaat hardstikke goed met Ursa (ze komt steeds meer aan
) en ze heeft het hardstikke naar der zin, mensen die een beetje met haar kroelen enzo.
[/quote]
Zoals ik al eerder schreef, lijkt het me niet echt een drama als dat paard daar een paar dagen (of zoals hier een week of 4 -->wat voor mij de grens zou zijn!) in de gang staat, maar imo is het niet echt goed als ze daar moet gaan veulenen
!
Gelukkig schreef je ook het volgende
:
[quote="Verow schreef:...als ze gaat bevallen, kunnen er geen mensen bij komen, ook niet in de stal kijken of iets (behalve met de webcam dan) maar de deur blijft helemaal dicht, en de ramen worden afgeplakt enzo, zodat niemand kan storen..
Citaat:
Allemachtig zeg.. zijn er alleen maar mensen die mij (en de bazin) kunnen afkatten ofzo? Ze heeft het er hardstikke goed, veel eten, veel gras, veel ruimte.. enz..
Ik denk dat een aantal mensen je niet per definitie wilden afkatten, maar sommige dingen werden pas in verloop van het topic duidelijk
!
Zo viel ik over het feit dat dat beestje "en public" zou moeten veulenen, wat jij hierboven dus -gelukkig- ontzenuwde
.
Ook werd pas later duidelijk, dat ze wel uit de gang komt, om lekker op het gras te kunnen grazen
!
Ook al vind ik het nog steeds niet iets "normaals", het is een feit dat er een hele hoop paarden er een stuk bekaaider vanaf komen
!