Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje schreef:Ik ben zelf samen met 7 andere meisjes 3 jaar aangerand door een oudere man die weien vol Shetlanders als lokaas had.
Hij heeft geen gevangenis straf gehad en 4 van ons kregen 500 gulden schadevergoeding.
De psychische problemen die het oplevert koop je daar echt niet mee af en het heeft mijn jeugd en die van de andere meisjes echt verziekt.
Ik wens de 4 meisjes die dit bij deze hengstenhouder is overkomen veel sterkte en laat je nooit wijsmaken dat je het uitgelokt hebt of je niet genoeg verzet hebt. Zo iemand misleidt je gewoon.
amondi schreef:Dit moet ook een waarschuwing zijn voor ons als ouders. Vroeger ging ik ook altijd naar zo'n paardenman en opeens voelde hij aan mijn borsten. Maar thuis heb ik niks gezegd(schaamte?) ik bleef wel gaan(vraag me niet waarom) en ook mijn vriendinnen. Vorig jaar zijn we erachter gekomen dat een meisje van de rijvereniging misbruikt was door de eigenaar van haar paard. En ook zij had thuis nooit wat gezegd!
Totdat ze instortte.
Dus ouders let op en praat met je kinderen, maak het onderwerp bespreekbaar. En insider, wat als hij nu gaat verhuizen en vlak bij jullie een henstenhouderij zou beginnen? Mij lijkt TBS meer op zijn plaats( of een brandmerk midden op zijn voorhoofd)
Pipo schreef:Even vanaf de andere kant bekeken. Dhr. AvM is een vrij jonge man die hengstenhouder is. Heeft een aantal ggk dekhengsten die vrij bekend en populair zijn. Zoals iedereen weet hangen dames altijd veelvuldig rond bij paardenmannen die interessant zijn. Hij is interessant om enkele hengsten die in zijn bezit zijn. Die dames vinden dat allemaal wel leuk en pappen met hem aan. Hij vind dat altijd prima en daarnaast is hij niet vies van enig sexueel contact. De dames die bieden dat op een presenteerblaadje aan.............zoals veelvuldig in paardenland gebeurd. En nadat hij laat merken niet in te zijn voor een relatie denken de dames: Laten we dit heerschap eens terugpakken! En verzinnen een verkrachting........
De rest mag je raden.
Sprintje schreef:
En zo krijgen de meiden dan maar de schuld![]()
Sorry dat ik het zeg pipo, maar dat slaat echt nergens op! Ookal biedt een meisje zich op een presenteer blaadje aan, als het er op aan komt en ze zegt nee, dan is het ook nee! Ik geloof er geen **** van dat deze meiden AvM een oor aan willen naaien, terwijl ze vrijwillig sex met hem hebben gehad. Dan is het toch wel heel frapant dat er meerdere dames zijn met een vergelijkbaar verhaal... Het is gewoon een viespeuk!
DaniellevA schreef:Ik vind het geen wat pipo zegt erg angst aanjagend zoiets verzin je niet zomaar!!!!Ik wens die meisjes heel veel sterkte
toe die man mogen ze van mij idd casteren zo als ze dat bij geiten deden twee baksten en PATS
..en daarna ze keel door snijden zodat hij langzaam dood bloed..
Marjolein schreef:Ik ken een van die meisjes en ik weet zeker dat die er niet om gevraagd heeft om door die vent genomen te worden. nadat het gebeurt is heeft ze een paar dagen niet kunnen lopen omdat het zo kapot is van binnen. en dan kan ze t uitgelokt hebben of niet, het praat niet goed dat zo'n man zich aan een meisje vergrijpt.
DaniellevA schreef:Pipo je weet niet waar je over praatdenk je nou werkelijk dat vier meisjes zo een verhaal gaan verzinnen???En je leest hier net dat een van de meisjes bekend is of denk je dat die gene ook mee doet aan het zogenaamde oor aan naaien??Vind het een behoorlijk domme uitspraak want als je dit overkomt is dat geen pretje en trouwens hij word niet voor niks veroordeeld
Want meestal zijn ze niet zo snel met dit soort gevallen om iemand schuldig te verklaren!!Sorry maar word hier behoorlijk boos over!!
Pipo"]
[quote="Marjolein schreef:Ik ken een van die meisjes en ik weet zeker dat die er niet om gevraagd heeft om door die vent genomen te worden. nadat het gebeurt is heeft ze een paar dagen niet kunnen lopen omdat het zo kapot is van binnen. en dan kan ze t uitgelokt hebben of niet, het praat niet goed dat zo'n man zich aan een meisje vergrijpt.
DaniellevA schreef:Ieder verhaal heeft twee kanten maar vind het erg als er al gelijk word gezegd zal wel verzonnen zijn..EN hij is veroordeeld!!