Hengstenhouder Brummen veroordeeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 12:14

Als het bij mijn kinderen zou gebeuren, dan weet ik die man te vinden. Al duurt het mijn hele leven, maar hij gaat eraan! En lekker langzaam......

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:32

Weet iemand toevallig ook welke hengsten hij had staan? ~~}>

Mijn moeder ging altijd mee als ik naar m'n verzorgpaarden ging trouwens...

Vreselijk voor die meiden, ik hoop dat ze er ene beetje overheen kunnen komen...

Hier in de buurt is ook een stal waarvan de eigenaar bekend staat dat ie z'n handen niet thuis kan houden, voornamelijk bij stagiaires enzo...Scheve mond

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:44

amondi schreef:
Mij lijkt TBS meer op zijn plaats( of een brandmerk midden op zijn voorhoofd)

Hmm, ik dacht meer aan castratie, met een roestige schaar wel te verstaan.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:46

Nee nee, das niet pijnlijk genoeg Tong uitsteken
Z'n geslachtsdeel tussen een bankschroef in een oud schuurtje.
Die "hendel" van de bankschroef af.
Roestig scheermesje ernaast.
En dan het schuurtje in brand steken.

Kijken wat ie doet ~~}>

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:10

Stennisje schreef:
Ik ben zelf samen met 7 andere meisjes 3 jaar aangerand door een oudere man die weien vol Shetlanders als lokaas had.
Hij heeft geen gevangenis straf gehad en 4 van ons kregen 500 gulden schadevergoeding.

De psychische problemen die het oplevert koop je daar echt niet mee af en het heeft mijn jeugd en die van de andere meisjes echt verziekt.

Ik wens de 4 meisjes die dit bij deze hengstenhouder is overkomen veel sterkte en laat je nooit wijsmaken dat je het uitgelokt hebt of je niet genoeg verzet hebt. Zo iemand misleidt je gewoon.

I know how you feel.. take care..

ontopic: echt vreselijk... de straf die die heeft gehad is "normaal" bij ons op stal waren er 17 meiden lastig gevallen waarvan 6 aanklachten zijn bebruikt in de rechtzaak, hij had 4 jaar onvoorwaardelijk gehad, na 2,5 was die weer vrij Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:37

Even vanaf de andere kant bekeken. Dhr. AvM is een vrij jonge man die hengstenhouder is. Heeft een aantal ggk dekhengsten die vrij bekend en populair zijn. Zoals iedereen weet hangen dames altijd veelvuldig rond bij paardenmannen die interessant zijn. Hij is interessant om enkele hengsten die in zijn bezit zijn. Die dames vinden dat allemaal wel leuk en pappen met hem aan. Hij vind dat altijd prima en daarnaast is hij niet vies van enig sexueel contact. De dames die bieden dat op een presenteerblaadje aan.............zoals veelvuldig in paardenland gebeurd. En nadat hij laat merken niet in te zijn voor een relatie denken de dames: Laten we dit heerschap eens terugpakken! En verzinnen een verkrachting........

De rest mag je raden.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 03:14

Tja Pipo. Ik geloof best dat de zaak heel wat haken en ogen heeft waar wij(ik) geen enig benul van hebben. Ik heb me niet in de zaak verdiept en alleen erover gelezen hiervoor op bokt en dan nu de veroordeling.

Mensen zullen altijd wel denken, waar rook is, is vuur. Ik denk best dat die man fout is geweest. Anders had hij vast geen straf gekregen. Maar misschien is de straf wel lager omdat de dames zich hebben aangeboden.

Ik weet niet hoe oud hij is en hoe oud de meiden zijn. Maar als er sprake is van een ongelijke relatie en dat is met een baas en stagieres dan heeft diegen met de meeste 'macht' ook de verantwoordelijkheden.

Een leerkracht zou zich bijv nooit mogen 'vergrijpen' aan een leerling. Hoeveel zij zich ook aanbied. Daar moet je dan boven staan.

Maar zoals eerder beschreven. Deze zaak zal vast meer kanten hebben dan die ik heb gelezen hier op bokt.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:19

amondi schreef:
Dit moet ook een waarschuwing zijn voor ons als ouders. Vroeger ging ik ook altijd naar zo'n paardenman en opeens voelde hij aan mijn borsten. Maar thuis heb ik niks gezegd(schaamte?) ik bleef wel gaan(vraag me niet waarom) en ook mijn vriendinnen. Vorig jaar zijn we erachter gekomen dat een meisje van de rijvereniging misbruikt was door de eigenaar van haar paard. En ook zij had thuis nooit wat gezegd!
Totdat ze instortte.
Dus ouders let op en praat met je kinderen, maak het onderwerp bespreekbaar. En insider, wat als hij nu gaat verhuizen en vlak bij jullie een henstenhouderij zou beginnen? Mij lijkt TBS meer op zijn plaats( of een brandmerk midden op zijn voorhoofd)

Hij woont hier niet zo ver vandaan. En als hengstenhouder bekend genoeg in de paardenwereld om door de maatschappij te worden afgerekend.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:51

Pipo schreef:
Even vanaf de andere kant bekeken. Dhr. AvM is een vrij jonge man die hengstenhouder is. Heeft een aantal ggk dekhengsten die vrij bekend en populair zijn. Zoals iedereen weet hangen dames altijd veelvuldig rond bij paardenmannen die interessant zijn. Hij is interessant om enkele hengsten die in zijn bezit zijn. Die dames vinden dat allemaal wel leuk en pappen met hem aan. Hij vind dat altijd prima en daarnaast is hij niet vies van enig sexueel contact. De dames die bieden dat op een presenteerblaadje aan.............zoals veelvuldig in paardenland gebeurd. En nadat hij laat merken niet in te zijn voor een relatie denken de dames: Laten we dit heerschap eens terugpakken! En verzinnen een verkrachting........

De rest mag je raden.

En zo krijgen de meiden dan maar de schuld Verward Verward Sorry dat ik het zeg pipo, maar dat slaat echt nergens op! Ookal biedt een meisje zich op een presenteer blaadje aan, als het er op aan komt en ze zegt nee, dan is het ook nee! Ik geloof er geen **** van dat deze meiden AvM een oor aan willen naaien, terwijl ze vrijwillig sex met hem hebben gehad. Dan is het toch wel heel frapant dat er meerdere dames zijn met een vergelijkbaar verhaal... Het is gewoon een viespeuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:32

Sprintje schreef:

En zo krijgen de meiden dan maar de schuld Verward Verward Sorry dat ik het zeg pipo, maar dat slaat echt nergens op! Ookal biedt een meisje zich op een presenteer blaadje aan, als het er op aan komt en ze zegt nee, dan is het ook nee! Ik geloof er geen **** van dat deze meiden AvM een oor aan willen naaien, terwijl ze vrijwillig sex met hem hebben gehad. Dan is het toch wel heel frapant dat er meerdere dames zijn met een vergelijkbaar verhaal... Het is gewoon een viespeuk!

Ik zeg niet dat het het verhaal is, maar zeg wel dat dit ook een mogelijkheid is.

Niemand kent het werkelijke verhaal dus denk dat we moeten niet teveel suggereren.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:36

Pipo schreef:
Niemand kent het werkelijke verhaal dus denk dat we moeten niet teveel suggereren.

OK dan! Dat lijkt me heel verstandig Knipoog

Blijft naar en heel gevoelig verkrachtingszaken!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:48

Ik ken een van die meisjes en ik weet zeker dat die er niet om gevraagd heeft om door die vent genomen te worden. nadat het gebeurt is heeft ze een paar dagen niet kunnen lopen omdat het zo kapot is van binnen. en dan kan ze t uitgelokt hebben of niet, het praat niet goed dat zo'n man zich aan een meisje vergrijpt.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:18

Ik vind het geen wat pipo zegt erg angst aanjagend zoiets verzin je niet zomaar Boos! !!!!Ik wens die meisjes heel veel sterkte Ach gut toe die man mogen ze van mij idd casteren zo als ze dat bij geiten deden twee baksten en PATS ..en daarna ze keel door snijden zodat hij langzaam dood bloed.. Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:41

DaniellevA schreef:
Ik vind het geen wat pipo zegt erg angst aanjagend zoiets verzin je niet zomaar Boos! !!!!Ik wens die meisjes heel veel sterkte Ach gut toe die man mogen ze van mij idd casteren zo als ze dat bij geiten deden twee baksten en PATS ..en daarna ze keel door snijden zodat hij langzaam dood bloed.. Stoom uit je oren

Je moest eens weten hoevaak dit soort dingen verzonnen worden omdat een vrouw een man wil terugpakken. Vrouwen kunnen extreem valse sekreten zijn.

Maar ik zeg niet dat dit gebeurd is, ik zeg alleen: Zolang wij niet weten wat er werkelijk gebeurd is, kunnen we wel allerlei uitspraken doen maar word er al snel veroordeeld, zonder werkelijk bewijsmateriaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:42

Marjolein schreef:
Ik ken een van die meisjes en ik weet zeker dat die er niet om gevraagd heeft om door die vent genomen te worden. nadat het gebeurt is heeft ze een paar dagen niet kunnen lopen omdat het zo kapot is van binnen. en dan kan ze t uitgelokt hebben of niet, het praat niet goed dat zo'n man zich aan een meisje vergrijpt.

Helemaal mee eens! Als het werkelijk waar is mogen ze van mij hem castreren.

Maar ik zou wel heel graag 100% zeker willen zijn van het feit dat het waar is.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:48

Pipo je weet niet waar je over praat Stoom uit je oren denk je nou werkelijk dat vier meisjes zo een verhaal gaan verzinnen???En je leest hier net dat een van de meisjes bekend is of denk je dat die gene ook mee doet aan het zogenaamde oor aan naaien??Vind het een behoorlijk domme uitspraak want als je dit overkomt is dat geen pretje en trouwens hij word niet voor niks veroordeeld Scheve mond Want meestal zijn ze niet zo snel met dit soort gevallen om iemand schuldig te verklaren!!Sorry maar word hier behoorlijk boos over!! Stoom uit je oren

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:49

Bij misbruik gaat het toch om machtsverschil.
Op het moment dat de een een volwassenen is en de ander minderjarig dan is dat verschil er al en dus denk ik dat de volwassene altijd aangesproken moet worden op zijn daden.
Ook ik ken de verhalen over verzonnen verkrachtingen, zwangerschappen en over het misleid geheugen (herinneringen die je echt hebt maar toch niet kloppen) Maar daar mogen we niet zomaar van uit gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:52

DaniellevA schreef:
Pipo je weet niet waar je over praat Stoom uit je oren denk je nou werkelijk dat vier meisjes zo een verhaal gaan verzinnen???En je leest hier net dat een van de meisjes bekend is of denk je dat die gene ook mee doet aan het zogenaamde oor aan naaien??Vind het een behoorlijk domme uitspraak want als je dit overkomt is dat geen pretje en trouwens hij word niet voor niks veroordeeld Scheve mond Want meestal zijn ze niet zo snel met dit soort gevallen om iemand schuldig te verklaren!!Sorry maar word hier behoorlijk boos over!! Stoom uit je oren

Danielle, probeer mijn berichten nogmaals na te lezen. Ik zeg namelijk heel duidelijk dat we niet moeten suggereren als we dingen niet zeker weten.

Destijds werd jij op en top vergalt omdat je een rechtzaak aanspande. Toen zijn er ook mensen geweest die zeiden: Ho stop een verhaal heeft twee kanten.

Dat is wat ik nu doe! Het verhaal heeft twee kanten en zolang er nog fanatiek in hoger beroep word gegaan, denk ik dat wij rustig moeten blijven in onze uitspraken. En wat ik al eerder zei: Mocht het werkelijk waar zijn mogen ze van mij hem castreren. Maar beide partijen moeten een eerlijke kans hebben.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:56

Ieder verhaal heeft twee kanten maar vind het erg als er al gelijk word gezegd zal wel verzonnen zijn..EN hij is veroordeeld!!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:01

Pipo"]
[quote="Marjolein schreef:

Helemaal mee eens! Als het werkelijk waar is mogen ze van mij hem castreren.

Maar ik zou wel heel graag 100% zeker willen zijn van het feit dat het waar is.
[/quote]
Pipo vraag het maar aan mameloe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:03

temkey schreef:

~

Dat is inhoudelijk even een sterke opmerking Temkey. Zou je het iets meer willen toelichten?

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:14

Pipo"]
[quote="temkey schreef:

~

Dat is inhoudelijk even een sterke opmerking Temkey. Zou je het iets meer willen toelichten?
[/quote]
Grapje bij al die ellende OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:09

DaniellevA schreef:
Ieder verhaal heeft twee kanten maar vind het erg als er al gelijk word gezegd zal wel verzonnen zijn..EN hij is veroordeeld!!

Dat is rechtspraak in de ideale vorm, een uitspraak die de waarheid voorschrijft. In dit geval hoop ik dat het echt zo is hoor, dat hij terecht veroordeeld is en ik denk ook dat dat zo is.

Uiteraard wil ik ook dat hij aan zijn kiwi's opgehangen wordt, net zolang tot ie droog is, net als alle anderen. Maar ik denk dat op het moment dat 'men' deze meneer tegen het lijft loopt, men schamper de andere kant op kijkt, want de enigen die tot nu toe zo dapper zijn geweest om hun mond open te doen, zijn de aanklagers en de rechter.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:30

temkey"]
[quote="Pipo"][quote="temkey schreef:

~

[/quote]
Grapje bij al die ellende OK dan!
[/quote]

Off topic, is het Mameloe of Mamalou??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:51

Wat een vieze vent zeg!! Bah, dat ie met zn poten aan die meisjes gaat zitten, ik had hem zo hard in zn *piep* geschopt... Boos! Of meteen al aangifte gedaan.

Ik ben blij dat ik een betere hengstenhouder trof..... OK dan!