Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mikkie schreef:Persoonlijk denk ik dat je een pony die de hele winter in het land staat (en ik meen begrepen te hebben dat er niet met die ponies wordt gewerkt) zich beter kan redden zonder deken dan met. Of dan iig minder snel ziek wordt omdat het dier een betere weerstand opbouwd. Maar goed dat is mijn mening.

Citaat:Verder ben ik het wel met je eens. Wij kunnen van hieruit helemaal niet beoordelen hoe de pony erbij staat. (op de bokkers na die in dezelfde regio wonen)
Ik denk dat iedereen wel weet hoe een verhaal kan worden verdraaid nadat het 6 keer is doorverteld. (eerst loopt de pony kreupel, dan heeft hij rotstraal, dan hoefkanker, dan moet zijn been worden geamputeerd en uiteindelijk gaat het verhaal de ronde dat het dier noem-eens-iets-ergs had)

)
) gomir schreef:Omdat de hele buurt ging klagen en de dierenbescherming etc ging bellen omdat die ponies zo zielig zouden zijn misschien Biepp....![]()
Wsl heeft ze op deze manier een tweede inbeslagname proberen te voorkomen. Ze zijn met een deken op namelijk niet meer 'zielig', volgens de buurtbewoners dan
) Citaat:Kortom: soms willen mensen te graag iets zien, of spannen een ander voor hun karretje om wraak te nemen (want dat bleek het achteraf te zijn). Misschien is dat in het geval van deze vrouw ook wel, wie zal het zeggen?