Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:Kun je ook tegen de mensen zelf zeggen voor je de NSBer uit gaat hangen door anoniem te gaan veraaien!
Popstra schreef:Kun je ook tegen de mensen zelf zeggen voor je de NSBer uit gaat hangen door anoniem te gaan veraaien!
palousa_boy schreef:Als er meerdere stallen omheen staan die wel netjes vergunning hebben dan is het vrij snel te achterhalen wie er melding gedaan heeft denk ik![]()
Het is inderdaad gewoon dom om alles maar te gaan bouwen en dan achteraf hopen dat je er vergunning voor gaat krijgen omdat het er toch al staat. Vraag me dan ook wel af waar het mee betaald is, als dat een bank is geweest dan zijn dat ook niet echt heldere lichten. Een financiering verstrekken voor iets waar geen vergunning voor is wil je je vingers ook niet aan branden lijkt mij.
8nnemiek schreef:Popstra schreef:Kun je ook tegen de mensen zelf zeggen voor je de NSBer uit gaat hangen door anoniem te gaan veraaien!
Wat een domme reactie.
Weet jij er meer vanaf? Hoe weet je dat die mensen niet eerder erop aangesproken zijn?
Als zo'n mensen schijt hebben aan de regels van de gemeente dan gaan ze echt niet luisteren naar een buurtbewoner
Citaat:In 2021 besluiten hij en zijn vriendin Mandy het terrein te kopen. Daarbij komt ook een flinke uitbreiding kijken. Wat ze niet doen: controleren welke bestemming het terrein precies heeft. Het bedrijf kreeg in 2019 al een controle van de gemeente, maar daarna horen Danny en Mandy niets meer. Tot 2024.