Neem bijvoorbeeld ook Hans Peter, Kirsten brouwer Dinja van Liere en nog een aantal. Wees blij dat de foto’s van tjebbe samen met take niet geplaatst zijn want dat was eerlijk gezegd niet echt om aan te zien
En wel meer reden met hang en pluk werk.Maar als Friezen liefhebber weet ik ook dat Friezen enorm makkelijk de rug wegdrukken, hals erop zetten en de kaak vast. Heel leuk dat je dan lekker op je paard zit in alle hoop vriendelijke zachte kleine hulpen geeft (zoals het hoort, begrijp mij niet verkeerd) maar bij zon paard met al veel spanning kom je dan echt niet meer door. Je kan stil zitten en maar hopen dat hij zich op een gegeven moment door de oefeningen heen gaat ontspannen. Want als je een show/kür rijdt kan je moeilijk in de hoofdpiste op de volte blijven rijden tot hij loslaat in de kaak/rug en ontspant
wbt sperriem ben ik het eens, maar ik zie dit bij elke show. Ook van KWPN/NRPS etc. Vooral een bepaalde grote hengstenhouder wil ze graag strak trekken en vervolgens allemaal bovenin trekken zodat het er mooi uit ziet. Er is nog veel te winnen in de paarden wereld
Maar snap de combi pelham sperriem niet op een grandprix paard
De presentatie was echter wel echt vriendelijk van Murk en Nane bijvoorbeeld. Weinig ruis of spanning vond ik op de tribune
Voor mij zijn ze allemaal zwart haha.