ClipMyHorse verhoogt abonnementsprijzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heyhallohey

Re: ClipMyHorse verhoogt abonnementsprijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Poeh dat is een flinke stijging.. voor de hoeveelheid dat ik kijk en de kwaliteit die soms ver te zoeken is wordt dat een opzegging..

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:32

Mettee schreef:
Ik vind de kwaliteit ook slecht, vooral in vergelijking met h&c+ maar ik kijk het ook bijna elke week ivm werk in de paarden dus ik slik maar weer even als de verlenging eraan komt :=

Ik had vorig jaar voor het kerstconcours in Londen een evenementpas bij h&c omdat dat een geweldig mooi concours is, h&c vond ik nou bedroevend. Ik heb me zo geërgerd dat ik me voorgenomen had Londen dan dit jaar maar over te slagen. Dus ik was heel blij dat Londen nu helemaal op clipmyhorse was.

Wat apart dat clipmyhorse voor veel mensen zo slechte kwaliteit is zeg. Dressuur kijk ik eigenlijk nooit, dus daar kan ik niet echt over oordelen, maar ik heb bij het springen maar zeer zelden problemen. En bij mennen ook niet.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:35

Jeetje nu ga ik ook twijfelen. Wat een bedrag!!!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:38

Hindo2 schreef:
Als ik nu kijk bij m’n abbo dan zou ik in maart bij m’n verlenging gewoon t zelfde bedrag betalen als vorig jaar. Maar dat gaat dus aangepast worden? [ Afbeelding ]

Dit zegt die bij mij ook

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:44

Bij mij is de kwaliteit wel prima naar de app werkt bij mij vaak slecht, al is dat de laatste tijd wel echt beter geworden!

Mijn abonnement loopt ook nog een tijdje. Maar voor dit bedrag ga ik denk ik niet verlengen. Ik vond het al duur eigenlijk.. nu is het absurd, zeker omdat je maar op één scherm kan kijken, en dus een account niet kan delen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:03

Texas02 schreef:
Haperend beeld, ligt dat niet aan jouw eigen internet verbinding? Want dat heb ik echt nooit bij hun.

Ze hebben echt heel vaak glitches, vertragingen en haperingen. Ligt bij mij niet aan het internet of computer/telefoon.
Laatste tijd wel wat beter.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:16

Kijk je dan live of kijk je terug? Ik kijk eigenlijk altijd terug, misschien dat het daar aan ligt? Zou natuurlijk niet zo moeten zijn.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:05

Ik heb ook al een tijdje haperend beeld, zowel tijdens livestreams als terugkijken. Vooral het EK in Crozet was echt slecht te volgen.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:22

Zo, dat is een forse verhoging.
Zelfde met horses . nl, dat was eerst 2,75 en zit ook al op 7,50 per maand. En hun premium artikelen komen dan regelmatig van andere sites die je daar wel vrij kunt lezen. Zoals bijvoorbeeld van kwpn en eurodressage.
Wat clip my horse betreft, ik ga misschien maar weer eens wat vaker live naar een evenement.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:38

Texas02 schreef:
Wat raar dat ze zelf beëindigd hebben! Betaalde jij het jaarbedrag in één keer of per maand? Bij mij ging het gewoon verder, mijn abonnement werd op 1 augustus verlengd en dat ging gewoon automatisch door met het nieuwe maandbedrag.

Ik vond het ook heel vreemd..ik betaalde per maand. Maar wellicht dat mijn abbonement automatisch verlopen was? Of ik zeurde teveel. :D

De haperingen herken ik helaas ook, heeft bij mij ook niet met de internet kwaliteit te maken. Lag echt aan CMH.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:54

Texas02 schreef:
Kijk je dan live of kijk je terug? Ik kijk eigenlijk altijd terug, misschien dat het daar aan ligt? Zou natuurlijk niet zo moeten zijn.

Hier ook vaak haperingen, alleen Live.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:18

Hier inderdaad ook bij livestreams regelmatig haperingen. En ook hier lag het niet aan het internet.

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:20

Sjonge, ik moet per april naar het duurdere abonnement. Ik heb opgezegd. Ik ben geen krent, maar zomaar zonder mail mij meer laten betalen schiet me in het verkeerde keelgat.
Het is eigenlijk sws slecht dat ze een soort van monopolie positie hebben.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:23

Ik ben vooral benieuwd hoe de FEI hier in staat, want die hebben hun streams naar Clipmyhorse gebracht.

su72

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:56

Heb ik half maart 2025 al mail over gehad.
Een half jaar voordat mijn abonnement zou aflopen.
Ik wil veel dingen niet missen en ben dus maar gewoon lid gebleven.

Oud nieuws dus eigenlijk...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:37

Hier nooit een mail over gehad. Dus misschien voor jou oud nieuws, maar dat is het niet voor iedereen.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:50

hier ook geen mail niks gehad.
ik heb ook vaak problemen met clipmyhorse o.a. geluid en of haperingen en soms iets terug kijken werkt ook niet altijd gelijk dezelfde of volgende dag, ook al vaak mails gestuurd maar nooit echt oplossingen gekregen, hier werkt internet ook perfect en alleen dit soort problemen bij clipmyhorse, ik blijf denk ik wel gewoon lid aangezien ik vaak wedstrijden en ook keuringen/shows in Duitsland kijk

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:23

En echt niet toevallig de mail gemist van maart vorig jaar? Toe had ik hem ook namelijk.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:26

Texas02 schreef:
En echt niet toevallig de mail gemist van maart vorig jaar? Toe had ik hem ook namelijk.

Nee, weet zeker dat ik hierover geen mail heb gekregen. Want dan had ik toen al het abonnement opgezegd. Heb het nu gisteren gedaan. Die van mij loopt nog tot maart.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11 min geleden

Ik heb ook geen mail ontvangen. Heb nog even terug gekeken in mijn mailbox maar ook bij spam en verwijderde berichten zit geen mail van ze.