Bonita_Bon schreef:Nah was een hoop 'ja maar' namelijk dat ze helemaal niet zo traint en dat het eenmalig is geweest en meer van die bullsht.
En ja ze heeft een jaar 'straf' gekregen, gelukkig was dat ook het jaar dat ze zwanger was en een kindje heeft gekregen, dus je kan van de straf niet zeggen dat het haar heeft geraakt. De publieke opinie daarentegen was eerst heftig (en terecht) maar om de een of andere gave reden is het omgebogen in een collectief 'ohhh wat is ze toch goed en fijn dat ze terug is, laten we haar steunen, wat is ze toch eerlijk' aan het publiek in Londen te horen. Mijn ass dat ze dit voor het eerst deed, ze heeft weet ik veel hoeveel paarden hoe hard geslagen. Als je zag met hoeveel gemak en nonchalance ze het deed op het bewuste filmpje. Zo iemand zou nooit meer met dieren mogen werken. Laat staan op het hoogste podium 'schitteren'. Ik wil een pedofiel best een tweede kans geven, maar niet in de kinderopvang. Ik wil een drugsverslaafde best een tweede kans geven, maar niet als apothekersassistent en zo wil ik een dierenbeul best 'vergeven' maar zeker niet zien in de internationale dressuurring. Noem mij maar kortzichtig.
Wat je hier zegt is pure speculatie en je maakt intens gemene gevolgtrekkingen over situaties waar je heel erg weinig vanaf weet. Je bent niet alleen kortzichtig en veroordelend, terwijl je afgaat op 1 filmpje van jaren geleden van iets meer dan een minuut lang.