Dees schreef:Persoonlijk, ik vind dat het tijd wordt dat we boerenbedrijven gaan zien voor wat ze zijn: bedrijven.
Met bedrijfsvervuiling. Waarbij de lasten voor rekening van heel Nederland komen, maar de winsten voor de bedrijven zelf zijn. Terecht dat anderen daar wat van vinden en journalisten hier onderzoek naar doen. Die veestapel, of beter de stront van die veestapel, houdt veel voortgang in NL immens tegen.
leuk dat je hier de boeren aanhaalt maar wij hebben ook zo'n brief gekregen. En wij zijn geen boer. Wat er in het Woo gevraagd is zijn landbouwdieren. En op de site van de overheid "informatiepunt leefomgeving" staat wat landbouwdieren zijn. En daar vallen alleen fokpaarden onder. Dus niet de hobbypaarden waar niet mee gefokt wordt. Mocht je nu aangeven dat de overheid dit niet kan zien dan tja.... volgens ons SBI nummer bij KvK kun je zien dat wij geen paarden fokken. En het KvK nummer wordt ook gevraagd. Dus de overheid moet zijn huiswerk beter maken en niet lukraak maar gegevens doorsturen. Ja ik kan me daar druk over maken. Het gros van de gegevens van paarden eigenaren voldoet niet aan de gevraagde gegevens van het Woo.