Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Deze vind ik beter maar gaat minder opbrengen gok ik. Is ook pintaloossa als ik het zo zie.
https://www.zangersheide.com/nl/auction ... mo-de-bo-z
janderegelaa schreef:Ik ontdek net dat hij bij een draagmoeder liep. Zijn echte moeder staat als zwart/bruin op papier maar bij de veilingvideo’s van 2021 zie je duidelijk dat ze aan het schimmelen is. Hij kan dus nog gewoon wit worden OMG. Dat zijn heel wat centjes voor het paard van Sinterklaas. Nou doen ze daar niet aan in VAE, I know, maar toch…
janderegelaa schreef:Ik ontdek net dat hij bij een draagmoeder liep. Zijn echte moeder staat als zwart/bruin op papier maar bij de veilingvideo’s van 2021 zie je duidelijk dat ze aan het schimmelen is. Hij kan dus nog gewoon wit worden OMG. Dat zijn heel wat centjes voor het paard van Sinterklaas. Nou doen ze daar niet aan in VAE, I know, maar toch…
haha1995 schreef:Ayasha schreef:Vind het vooral knap dat een DA dit ‘totaal niet verwacht’ had.
Is dit de DA van de kliniek ‘het bokt’ ?
Het totaal niet verwacht ,is omdat de hengst eerder 2 effen kleurige had door gegeven , en hij dus uit deze ook gewoon een bruine verwachte.
janderegelaa schreef:Kabayo schreef:Flanders horse auction heeft gereageerd en gezegd dat z’n echte moeder zwartbruin is
100% niet waar. Zijn moeder is zelfs als schimmel geveild en als je de veilingfoto ziet dan is haar kont al wit.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]