Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ze zei wel dat je met een stang minder in moet werken maar dat ook zij hem er wel es wat bijpakt.
We zijn allemaal mensen en niemand is heilig.
prompter schreef:Linda is al een poosje weg bij Pat Parelli. Ik volg haar tegenwoordig. Sinds Linda weg is uit de Parelli-organisatie lijkt alle creativiteit er ook uit, en Linda is meer "into dressage", dat past mij toch beter. Mocht zij ooit naar Horse event komen dan ga ik ook eens een keer
Loody schreef:Leuk verslag!![]()
Wij waren er het hele weekend en hebben 2 clinics mogen geven. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad.
Citaat:Wij waren zaterdag bij jouw clinic, erg leuk. Mijn dochter is erg enthousiast.
Wel erg jammer dat de horse&dog trail overlapte met Pat Parelli. Dit jaar ook erg weinig belangstelling voor de western disciplines.
Zunzuncito schreef:prompter schreef:Linda is al een poosje weg bij Pat Parelli. Ik volg haar tegenwoordig. Sinds Linda weg is uit de Parelli-organisatie lijkt alle creativiteit er ook uit, en Linda is meer "into dressage", dat past mij toch beter. Mocht zij ooit naar Horse event komen dan ga ik ook eens een keer
Dat, en ze is oprichtster van happy Horse Happy Life (HHHL) geworden.
prompter schreef:Dat was geen aangebonden paard Ayasha, en het was geen meppen, maar zwiepen met het halstertouw. Nee het was geen fijn gezicht, maar dat paard wou volgens mij bovenop zijn eigenaar springen, daarom werd hij teruggedirigeerd.
Ik heb haar meerdere keren live ontmoet en zelden een prettigere en fijnere instructrice meegemaakt, met ontzettend veel gevoel voor elk individueel paard. Die Linda dus.
prompter schreef:Geloof me, ik heb ál haar video's gezien, en dit is de enige waarbij ik ook geen prettig gevoel kreeg. Maar het was zwiepen met een touw, geen zweep of wat dan ook. Het touw kwam wel tegen hem aan.