Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karen_enter schreef:Ze doen hier in Oudsbergen begeleide, betalende 'safaris' om de wolven te spotten. Jan Loos is dus nog steeds niet echt bezig met het probleem onder ogen te zien want hij neemt mensen gewoon mee in het leefgebied om naar de wolfjes te kijken
Karen_enter schreef:Ze doen hier in Oudsbergen begeleide, betalende 'safaris' om de wolven te spotten. Jan Loos is dus nog steeds niet echt bezig met het probleem onder ogen te zien want hij neemt mensen gewoon mee in het leefgebied om naar de wolfjes te kijken
Art_Ificious schreef:Ik weet niet hoe ik dat moet doen als ik ze toch terug zou moeten opstallen 's nachts.
Mijn 4 jarige is inmiddels gewend aan 24/7 buiten, als ik de stal dicht doe wordt hij erg onrustig omdat hij niks van buiten meer ziet. Na een tijdje blijft hij ook gewoon aan de deur staan maar duidelijk niet ontspannen.
Dan moeten we dus een andere schuifdeur zien te plaatsen met tralies dat de paarden wel nog iets van buiten kunnen zien.
[ Afbeelding ]
Ginam schreef:Hutcherson schreef:Beste wat kan gebeuren is wolven vangen en lekker in een land uitzetten dat veel meer wild en plek heeft dan hier. Als dat niet lukt afschieten.
Ik denk niet dat er een land is die deze wolven wil hebben. Ze eten vee/huisdieren en zijn niet schuw.
Hutcherson schreef:Wat gaan deze wolven eten als de ponies op zijn en mensen geen nieuw vee aan durven schaffen?