Aanpassingen programma Hippiade Mennen vanwege warmte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:09

Zesde in de klasse vaardigheid Z vaardigheid met Gabriella. Foutloos in basis parcours en twee balletjes helaas in barrage op de laatste twee hindernissen

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:45

janouk schreef:
Zesde in de klasse vaardigheid Z vaardigheid met Gabriella. Foutloos in basis parcours en twee balletjes helaas in barrage op de laatste twee hindernissen

Heb je zien rijden, wat een ontzettend leuke pony heb je. Gefeliciteerd met het resultaat *\o/*

Dennis

Re: Aanpassingen programma Hippiade Mennen vanwege warmte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 17:42

Ik vond het goed te doen, ging wel rond half 2 richting huis, toen begon het wel warm te worden.

Hier in de M binnen de tijd (voor het eerst!) en een balletje. Echt super tevreden over mijn leen-kleutertje.
16e van de 20, en dat als kleinste(101cm) en jongste(4 jaar) van de rubriek is dat helemaal niet gek.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:59

Knap gereden @Dennis

Hier uiteindelijk wel de finale gereden omdat het qua weer tot dan toe goed te doen was. Alleen toen we aan het inspannen waren rond half 2 werd het wel flinks warmer... pony was echter topfit en had energie te over :):) eventjes een kwartiertje rustig losgereden en toen gestart. Hij liep lekker maar wel wat foutjes in de afwerking er in door mijn eigen zenuwen (die zorgde ook voor mijn diskwalificatie in de vaardigheid :+)

De punten en daarbij commentaar was hier en daar wat gek van mijn finale proef (6.5 voor halsstrekken met de opmerking "meer oprichting" bijvoorbeeld)
Nouja, we klagen niet verder want pony deed het hartstikke goed voor het eerst op zo'n grote wedstrijd :D

Ik ben pas in november begonnen met mennen en de hippiade was onze 5e wedstrijd :)) met ruim 68% in de 1e en 65% in de 2e proef hebben we een mooie 5e plaats behaald <3

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:53

Knappe prestatie.

Onze paarden hebben goed gegeten en gedronken en zijn fit uit de wedstrijd gekomen. Altijd het belangrijkste.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 15:02

Gefeliciteerd cp112!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 08:03

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten!

Reed jij dressuur en vaardigheid cp112?

Dat is inderdaad het belangrijkste Janoek, dinsdag was het gelukkig nog een stuk aangenamer dan woensdag qua weer.

Super leer ervaring denk ik voor zo'n 4 jarige he Dennis?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 08:33

Gefeliciteerd aan iedereen die tevreden is.
En fijn dat het goed verlopen is voor jullie allemaal en iedereen met een fit paard naar huis kon.

Het is altijd extra lastig en echt wel meer opletten als het zo warm is. Fijn dat dat gelukt is.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:14

@Elisa2, ja ik reed allebei inderdaad. In eerste instantie alleen dressuur maar ik bleek reserve te staan bij de vaardigheid en werd vorige week gebeld door de KNHS dat ik ook vaardigheid mocht starten.
Ik had dat echter pas 2x gedaan dus zit nog niet echt automatisme in hahaha. Ik reed dinsdag een poort van de verkeerde kant door := jammer maar helaas :))

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 12:20

Ja Elisa2, echt een super leerschool.
Maar hij is zo enorm fijn en nuchter. Was ook in m'n eentje, dus geen groom mee. Heerlijk in m'n eigen bubbel, waren wel wat club genootjes en andere bekenden, dus had zo hulp kunnen vragen waar nodig.
Gewoon lekker zonder druk daar een rondje gaan rijden, rond komen was al winnen. En in de M er 4 achter je laten is een top prestatie voor een jonge shet tussen alle grote ervaren pony's.
Hij is betuigd voor de verkoop, staat niet in de weg, dus er komt vanzelf iemand voor. En dan gaat iemand heel blij van hem worden.

Met mijn eigen 4 jarige durf ik dat nog niet hoor _O- .

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 12:26

Haha, de ene is de andere ook niet..dit karakter klinkt super! Ook als je lekker alles alleen kunt doen. En inderdaad een top prestatie voor zo,n jonkie!

Wat leuk CP112, dan is het toch een mooie ervaring zo! Het lijkt mij ook best lastig om zo,n parcours te onthouden haha.