Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binck8 schreef:ikkedus schreef:Schadevergoeding, betalen dierenartskosten en 3 jaar werkstraf in de stallen bij de bereden politie. En dan ook meehelpen in de revalidatie van dit dier. Zoiets mag het worden van mij.
Ik wil zo'n maniak juist nooit meer in de buurt hebben van paarden/dieren.
Als je tot zoiets in staat bent....
DubbelFun schreef:De NL-rechtspraak kennende.... als hij het busje nodig heeft voor zijn werk (en dus ook zijn rijbewijs) én er geen serieuze verwondingen zijn, heb je kans dat ie er met 1 a 2 jaar en de rest voorwaardelijk vanaf komt
Tref je daarentegen net de 'verkeerde' rechter die een voorbeeld wil stellen dan kan hij alleen al voor poging tot doodslag 15 jaar krijgen.
pillow schreef:c_alsemgeest schreef:Ik vind op iemand inrijden echt poging tot doodslag... hoop dat de rechter het met me eens is
Er staat ook dat hij op verdenking van poging tot doodslag is aangehouden.
DubbelFun schreef:De NL-rechtspraak kennende.... als hij het busje nodig heeft voor zijn werk (en dus ook zijn rijbewijs) én er geen serieuze verwondingen zijn, heb je kans dat ie er met 1 a 2 jaar en de rest voorwaardelijk vanaf komt
Tref je daarentegen net de 'verkeerde' rechter die een voorbeeld wil stellen dan kan hij alleen al voor poging tot doodslag 15 jaar krijgen.
Fitzroy schreef:DubbelFun schreef:De NL-rechtspraak kennende.... als hij het busje nodig heeft voor zijn werk (en dus ook zijn rijbewijs) én er geen serieuze verwondingen zijn, heb je kans dat ie er met 1 a 2 jaar en de rest voorwaardelijk vanaf komt
Ik denk echt dat je hiermee nog te hoog zit. Deze man komt er vanaf met een taakstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf, gok ik zo maar.
MarlindeRooz schreef:Ach er is iemand tot 10 maanden veroordeeld voor het verkrachten van een vrouw. Ze was bewusteloos. Hij heeft z’n zaakje in haar mond gedrukt. En toevallig is ze een paar dagen later overleden door verstikking.
Bron:
https://www.nu.nl/binnenland/6363562/re ... af-op.html
Oh: blijkbaar is dit niet eens verkrachting volgens de rechtbank.
Dus deze gast krijgt denk ik een taakstraf of 150 euro boete ofzo?
Fitzroy schreef:DubbelFun schreef:De NL-rechtspraak kennende.... als hij het busje nodig heeft voor zijn werk (en dus ook zijn rijbewijs) én er geen serieuze verwondingen zijn, heb je kans dat ie er met 1 a 2 jaar en de rest voorwaardelijk vanaf komt
Ik denk echt dat je hiermee nog te hoog zit. Deze man komt er vanaf met een taakstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf, gok ik zo maar.
Dorine92 schreef:MarlindeRooz schreef:Ach er is iemand tot 10 maanden veroordeeld voor het verkrachten van een vrouw. Ze was bewusteloos. Hij heeft z’n zaakje in haar mond gedrukt. En toevallig is ze een paar dagen later overleden door verstikking.
Bron:
https://www.nu.nl/binnenland/6363562/re ... af-op.html
Oh: blijkbaar is dit niet eens verkrachting volgens de rechtbank.
Dus deze gast krijgt denk ik een taakstraf of 150 euro boete ofzo?
Echt bizar dit. En dan staat er in de reacties ook nog dit
[ Afbeelding ]
Hoezo is 10 maanden een goede straf voor het seks hebben met een bewusteloos iemand? Alsof het verdomme niks is