Elisa2 schreef:Dit is denk ik gewoon een sneer naar alle toetsenbordridders? Maar ik vindt de opzet wel leuk en inderdaad best een interessant idee. Als ik nog kon rijden zou ik best wel aan zoiets mee willen doen omdat het gewoon interessant is om te zien hoe je het zelf doet op verschillende paarden op verschillende niveau's.
Inderdaad. Ik vind dit bv interessant om dezelfde reden als jij maar niet met dat ‘sneer’ gevoel er bij. Ik ben niet beter dan werth. Maar verdorie wat zou die opzet massa’s ervaring op leveren! Verschillende paarden, leren om gaan met onbekende paarden onder een zekere ‘druk’ is een kans die weinig ruiters krijgen.
Maar je kandidaat stellen geeft nu meteen een bepaald idee wat ik jammer vind. Zou het juist ook voor de paardensport veel positiever vinden als het als ‘leer mogelijkheid’ op gezet wordt. Waarom pakt een ruiter als Isabell situatie X aan zoals ze doet t.o.v. een niemand zoals ik. Naar je verdere ‘carrière ’ ook als je niet de topsport in wil super interessant. Hel hang er een simpele clinic op je eigen paard (of eentje van Isabell bv? Hoe gaaf zou dat zijn?) van Isabell aan vast ipv die geldprijs.
Breng de verschillende lagen dichter bij elkaar kwa communicatie ipv meer strijd.