Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:CharleyT schreef:Alsjeblieft, stop met dit soort reacties en doe geen aannames. Het is een verdrietig topic, ga er geen social media discussie van maken. Ga uit van goede bedoelingen als er een reactie geplaatst. Jij insinueert dat Anjali insinueert, gewoon niet doen.
Nope ik zeg dat het voor mij bewijst dat ze dat bedoelt. Ik vind dergelijke reacties kwetsend. Je kan er van uit gaan dat mijn reactie goed bedoelt is en ik dus reageer vanuit het referentie kader dat ik dit victim blaming vind. Je kan daar over door drammen of accepteren dat ik dit niet oké vind.
Monique1963 schreef:Wat akelig, zo'n jong meisje. En wat zal ze een paniek gehad hebben de eerste meters. Maar hopen dat ze heel snel bewusteloos was en het niet verder heeft hoeven meemaken.
In Nederland is het dacht ik aangeraden om ook bij het lopen met paarden een cap te dragen?
ElCamino schreef:Vaak neem je het touw met een rondje in je hand ivm lengte, dat kan erg snel vastslaan wanneer er aan getrokken wordt. Zelf vouw ik het gewoon dubbel in mijn hand zodat het nooit vast kan slaan.
Risico is dat ze sneller los lopen maar ja...
Rex_Rolfo schreef:Jij liever dan ik. Ik heb als klein kind al geleerd om een touw altijd dubbel gevouwen in de hand te hebben zoals ElCamino beschrijft.