Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Ik ben over 2 dingen verbaasd.
Dat die trailer onder een hoek van 90 graden nog steeds aan de auto zit, hóe dan? Ik had eigenlijk best wel een foto willen zien van wat er allemaal verbogen is, en hoe het verbogen is, als het spul weer overeind staat.
En dat die pony zich gewoon weer in een andere trailer heeft laten laden. Wát een braaf dier.
En ja, dat hoor en zie je vaker, en ik ben er iedere keer weer verbaasd over, dat een paard zoiets kan meemaken en dan toch het vertrouwen heeft de volgende kar in te stappen.
SjonnieZ schreef:Ik stel hm nog een keer…SjonnieZ schreef:Weet iemand hoe ze een paard uit een liggende trailer bevrijden?
Monique1963 schreef:En wie weet was de eigenaar wel op weg naar een kliniek bij wijzen van spreken. Of was het een rescue pony ergens vandaan gehaald met spoed. Of misschien had de eigenaar wel een uitzonderlijke toestemming voor vervoer boven de 30 graden gekregen. Ik roep maar wat hè, maar er zijn ook omstandigheden waardoor je toch door die 30 graden moet.
rien10 schreef:SjonnieZ schreef:Weet iemand hoe ze een paard uit een liggende trailer bevrijden?
Ibbel schreef:Ik ben over 2 dingen verbaasd.
Dat die trailer onder een hoek van 90 graden nog steeds aan de auto zit, hóe dan? Ik had eigenlijk best wel een foto willen zien van wat er allemaal verbogen is, en hoe het verbogen is, als het spul weer overeind staat.
En dat die pony zich gewoon weer in een andere trailer heeft laten laden. Wát een braaf dier.
En ja, dat hoor en zie je vaker, en ik ben er iedere keer weer verbaasd over, dat een paard zoiets kan meemaken en dan toch het vertrouwen heeft de volgende kar in te stappen.
Rocamor schreef:Ibbel schreef:Ik ben over 2 dingen verbaasd.
Ik ben nog verbaasd over een derde ding.
We zijn allemaal paardengekken en het aantal reacties met medeleven is zoveel minder dan het aantal reacties met vragen en speculaties.
Je zult als eigenaar / betrokkene dit soort zaken maar lezen, terwijl je (speculatie) ongetwijfeld zelf nog de schrik in de benen hebt.
Ik hoop dat het paard er niks aan over heeft gehouden nu er rust is. En dat de eigenaren / begeleiders ook van de schrik bekomen zijn.
Percy schreef:Ik had geen idee dat deze plaats in het noorden van Nederland ligt.
24 graden is inderdaad niet te warm.
Op Facebook ben ik het nog niet tegen gekomen maar schandalig dat mensen zo veroordelend zijn.