Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik verwachtte op z’n minst opengebroken stallen en gestolen dieren en doodswensen en wapens bij de tekst ‘terroristische daad’, maar het enige wat ze hebben gedaan is dus het terrein op gelopen en graffiti gesprayd?
Dat hoort niet natuurlijk, andermans terrein op gaan is not done, maar je kan ook overdrijven met je terrorisme![]()
Bijzonder dat hier een uitgebreid nieuwsartikel voor gemaakt wordt.
Toen de Fdf allerlei debiele acties uithaalde, zelfs levensgevaarlijke acties, doodswensen aan Rutte en Klaver, werd dat feilloos goedgepraat of genegeerd door de BBB.
Goof schreef:Wintu schreef:
Als je zo simpel denkt, dan zie je het grotere plaatje schijnbaar niet. Verder google eens op ALF
Ik ken het grotere plaatje, maar dit is een paardenforum en dit bericht heeft niets met paarden te maken.
Popstra schreef:Dat vind ik dan weer mooi van bijv in Texas. Denk maar niet dat je dat daar flikt bij een stal want dan word je gewoon voor je klote geschoten en dat is toegestaan.
Zou hier ook mooi zijn
Wintu schreef:8nnemiek schreef:Ik verwachtte op z’n minst opengebroken stallen en gestolen dieren en doodswensen en wapens bij de tekst ‘terroristische daad’, maar het enige wat ze hebben gedaan is dus het terrein op gelopen en graffiti gesprayd?
Dat hoort niet natuurlijk, andermans terrein op gaan is not done, maar je kan ook overdrijven met je terrorisme![]()
Bijzonder dat hier een uitgebreid nieuwsartikel voor gemaakt wordt.
Toen de Fdf allerlei debiele acties uithaalde, zelfs levensgevaarlijke acties, doodswensen aan Rutte en Klaver, werd dat feilloos goedgepraat of genegeerd door de BBB.
Je weet wat ALF zoal uitvreet?
Popstra schreef:Dat vind ik dan weer mooi van bijv in Texas. Denk maar niet dat je dat daar flikt bij een stal want dan word je gewoon voor je klote geschoten en dat is toegestaan.
Zou hier ook mooi zijn
MarlindeRooz schreef:Popstra schreef:Dat vind ik dan weer mooi van bijv in Texas. Denk maar niet dat je dat daar flikt bij een stal want dan word je gewoon voor je klote geschoten en dat is toegestaan.
Zou hier ook mooi zijn
Prachtig
En als je contactgestoorde zoon dat wapen dan meeneemt naar school en z’n docenten en medeleerlingen afschiet is dat een verrijking van de lokale cultuur.
—-
Wel echt walgelijk dat ze iemand zijn eigendommen vernielen. Maar terrorisme is dat absoluut niet.
8nnemiek schreef:Wintu schreef:
Je weet wat ALF zoal uitvreet?
Nee, nooit van die club gehoord.. Maar jij vind het dus normaal om graffiti en huisvredebreuk op terrorisme te gooien?
De persoon die dat gedaan heeft verdient een straf uiteraard.. maar je kan ook overdrijven.
8nnemiek schreef:Popstra schreef:Dat vind ik dan weer mooi van bijv in Texas. Denk maar niet dat je dat daar flikt bij een stal want dan word je gewoon voor je klote geschoten en dat is toegestaan.
Zou hier ook mooi zijn
Dus die gasten die met fakkels bij Kaag voor de deur stonden mogen van jou ook doodgeschoten worden?
Typisch dat dit soort reacties altijd van mensen komen die het ene soort geweld wel goedkeuren, en het andere maar al te graag door de vingers zien.
Wintu schreef:Doe je zelf immers ook?
8nnemiek schreef:Wintu schreef:Doe je zelf immers ook?
Nee, juist niet. Ik vind dat elk soort strafbaar feit op de juiste manier aangepakt moet worden, ongeacht wie het doet. Dus 'inlezen in de club' maakt helemaal geen verschil voor deze specifieke actie.
Stel dat iemand bij Timmermans zou inbreken en leuzen op de muur zou kalken, zouden de rechtse bokkers dan ook roepen dat de dader overhoop geschoten moet worden? Nee, natuurlijk niet, dan vinden de meeste complotdenkers het ineens fantastisch.
Bij elke actie hoort een bepaalde straf, en bij huisvredebreuk is dat een gevangenisstraf of geldboete. Nou, prima toch?
8nnemiek schreef:Dus als het anoniem was, dan is het minder intimiderend? Nee, dat vind ik onzin.
En Popstra is helaas niet de enige op bokt die zo denkt
8nnemiek schreef:Dus als het anoniem was, dan is het minder intimiderend? Nee, dat vind ik onzin.
En Popstra is helaas niet de enige op bokt die zo denkt