FrNo schreef:Maflinger_S schreef:Voor die ezel is het OK.
Nou, niet als die meedoet met FEI wedstrijden, maar dat zal wel niet.
Moest er ook nog bij komen, de blaaskaak. Mes op de keel, dat kan ie krijgen
en op de wang, en de bovenlip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veronica2 schreef:Hoezo is er ophef hierover, als je de openingspost leest dan zie je dat deze regel al bestond, maar dat de woorden iets zijn aangepast en er wat toevoeging is gedaan. Maar deze regel was er allang en is dus eigenlijk geen nieuws. Fluff was al verboden, dus de titel van dit topic is nogal misleidend.
Ninx schreef:Veronica2 schreef:Hoezo is er ophef hierover, als je de openingspost leest dan zie je dat deze regel al bestond, maar dat de woorden iets zijn aangepast en er wat toevoeging is gedaan. Maar deze regel was er allang en is dus eigenlijk geen nieuws. Fluff was al verboden, dus de titel van dit topic is nogal misleidend.
Omdat de idioterie van mensen geen grenzen kent en mensen daar terecht verbaasd over zijn…
Veronica2 schreef:Oh oké, klontje suiker is dus ook al niet goed. De kans is groot dat ik me daar niet aan ga houden hoor, klontje op z'n tijd moet kunnen.
DuoPenotti schreef:Maar wil een paard dat marshmallow fluf niet aflikken dan omdat het zo zoet is?
Scheerschuim is gewoon ranzig
Elisa2 schreef:Normaal ontstaat er schuim als de kaken ontspannen zijn en paard loslaat in de kaak. Daarbij schuimt de ene wel meer dan de andere.
Ik vind eerlijk gezegd een klontje suiker, of die andere dingen ook lapmiddelen/ symptoombestrijding om te verbloemen dat er dus inderdaad spanning op staat.
Celebi schreef:Als je een klontje wil geven (heb ik trouwens nooit gesnapt waarom je een puur suikerklontje zou willen geven als snoepje) of bijvoorbeeld een stuk appel als traktatie of beloning is dat toch heel wat anders dan suikerklontjes of marshmallow fluff in de mond stoppen net voordat je een wedstrijd gaat rijden zodat je paard meer schuimt?