De pagina 'ons team' geeft nu de volgende melding: The page you're looking for has not been found. Please use the menu to navigate to another page or contact the relevant practice.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat is ook wel weer ontzettend generaliserend. Ze doen ook veel goede dingen.
Ik heb even wat dierenartsen van Evidensia Waalwijk door die site gehaald en ze staan er allemaal op geregistreerd.
Nyaleti schreef:Cayenne schreef:Dat is ook wel weer ontzettend generaliserend. Ze doen ook veel goede dingen.
Ik heb even wat dierenartsen van Evidensia Waalwijk door die site gehaald en ze staan er allemaal op geregistreerd.
Waalwijk werd bewust genoemd in de artikelen. Uit m'n hoofd 1 a 2 dierenartsen en meerdere paravets die niet geregistreerd stonden.
Titels werden aangepast naar dierverzorger of assistent. Het exacte weet ik niet meer maar daar is echt wel het een en ander (bewust) fout gegaan. Stond in het artikel van Omroep Brabant geloof ik.
Nyaleti schreef:Ja, een overgroot deel van de niet-geregistreerde is om die reden.
Mag ik vragen wanneer je afgestudeerd bent?
Want echt vroeger was er de opleiding dierenarts assistente, dan heb ik het wel over dames die nu richting de pensioenleeftijd gaan. Zag wat voorbij komen dat die zich ook niet kunnen registreren (als assistente) terwijl dat officieel ook wel zou moeten toch? Zij mogen geen bloed prikken, narcose bewaken etc maar hebben alsnog verantwoordelijke taken.
Cayenne schreef:Dat is ook wel weer ontzettend generaliserend. Ze doen ook veel goede dingen.
Zoolgangster schreef:Cayenne schreef:Dat is ook wel weer ontzettend generaliserend. Ze doen ook veel goede dingen.
Zeker, je kunt nooit alle medewerkers over 1 kam scheren. Ik had met Evidensia medewerkers te maken, die duidelijk verlegen waren met de prijzen die ze moesten vragen. Terwijl ik daar helemaal niet moeilijk over deed.. (wist dat ik geen keuze had, shoppen met een al ziek dier werkt alleen maar lijden verhogend, en in de tussentijd kan de ziekte verergeren.)
Ik kende een goede dierenkliniek, die vanwege de extra mogelijkheden duurder was, helaas heeft die zichzelf uit de markt geprijsd, want ook voor simpele ingrepen werd de hoofdprijs betaald en er waren destijds voldoende goedkopere alternatieven in de buurt.
Dit was lang voordat Evidensia in kwam.
Cayenne schreef:Tja, die prijzen worden niet alleen door Evidensia zo hoog gehouden.
En er mag best geld verdiend worden. Het is en blijft een bedrijf. Maar het zou goed zijn wanneer er een prijzenplafond kwam.
Wij zijn altijd prima geholpen daar.
davinci2412 schreef:Ik vind het niet zo gek dat ze de namen eraf gehaald hebben. Sommige klanten kunnen heel vervelend zijn. Dan blijft het niet bij door het register halen.
Een oud collega van mij werkte ook al PV bij een keten, die werd ook via Facebook lastig gevallen en zelfs op een gegeven moment bedreigd.
Ik kan me voorstellen dat ze de namen weg hebben gehaald.
xPabloBokt schreef:Cayenne schreef:Tja, die prijzen worden niet alleen door Evidensia zo hoog gehouden.
En er mag best geld verdiend worden. Het is en blijft een bedrijf. Maar het zou goed zijn wanneer er een prijzenplafond kwam.
Wij zijn altijd prima geholpen daar.
Ja hoor, tuurlijk mag er verdiend worden. Maar niet disproportioneel, i.m.o.