Het Doorgeefstokje van april 2025: Storm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 13:15

manubres schreef:
Wauw!! Wat een super leuk stukje *\o/* Blij dat ik je gekozen heb.

En wat voor een geweldig verhaal van Storm! Ik heb op het topic gekeken en hoopte daar nog een fotootje te vinden, maar helaas.

En helemaal eens met jouw toekomstbeeld voor de 'sport'...hallelujah!! _/-\o_

Bedankt dat je voor mij gekozen had! Erg leuk, ik voelde me vereerd!
En de foto's van Storm doen het inderdaad niet meer. Ik ben bang dat ik ze ook niet meer heb ;(

En we liggen qua toekomstbeeld wel op dezelfde lijn ja. Meestal spreek ik me op Bokt niet uit over mijn mening over de sport, maar in dit doorgeefstokje ben ik lekker los gegaan :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 14:10

Ik kan me wel vinden in jouw visie :j
Ik vond daarom WE zo leuk. Dat voelde echt als spelen samen met je paard. Dat je paard zonder dwang over een bruggetje loopt of met een garrocha in je hand over obstakels gaat. Ik voelde me altijd wat geïntimideerd door alle donkerbruine KWPN'ers op dressuurwedstrijd, die vanaf de B al met sporen rijden en dan al die prestatiedruk hebben. Of mensen die op een toon alsof het super logisch is zeggen dat hun paarden 'natuurlijk' niet buiten komen want het zijn wedstrijdpaarden.

Mondy

Re: Het Doorgeefstokje van april 2025: Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 14:22

Wat een leuk stukje ! Heb je storm topic eens vlug doorgelezen, wat een verhaal.

Leuk om nu iets meer achter de storm hier te weten <3

En toffe nieuwe doorgeef en vraag !

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 17:24

Selina schreef:
Ik kan me wel vinden in jouw visie :j
Ik vond daarom WE zo leuk. Dat voelde echt als spelen samen met je paard. Dat je paard zonder dwang over een bruggetje loopt of met een garrocha in je hand over obstakels gaat. Ik voelde me altijd wat geïntimideerd door alle donkerbruine KWPN'ers op dressuurwedstrijd, die vanaf de B al met sporen rijden en dan al die prestatiedruk hebben. Of mensen die op een toon alsof het super logisch is zeggen dat hun paarden 'natuurlijk' niet buiten komen want het zijn wedstrijdpaarden.

Toch wordt er vaak een dikke stang ingehangen...dat vind ik dan weer jammer.