Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Daarom heb ik het ook over een knopje.
Iets als app op je telefoon of zo.
Dat zou toch uit te vinden moeten zijn?
Het is idd dat de koets het paard naar beneden trekt en dan krijg je nooit die veiligheidssluitingen allemaal los. En ook niet kapot gesneden.
Jolliegirl schreef:De beilervaart is echt een rot weg... Diepe vaart... Autos rijden daar 80/100... Er zitten veel stallen aan de Beilervaart..
Het is gewoon linke soep daar..
Moest vroeger altijd een meter of 500 langs de vaart voor ik de brug op kon naar de overkant...
dierenfan schreef:DuoPenotti schreef:Daarom heb ik het ook over een knopje.
Iets als app op je telefoon of zo.
Dat zou toch uit te vinden moeten zijn?
Het is idd dat de koets het paard naar beneden trekt en dan krijg je nooit die veiligheidssluitingen allemaal los. En ook niet kapot gesneden.
Gek genoeg heeft mijn mobiel op 1 of andere zotte wijze al 2x 112 gebeld tijdens een mentocht. Ik heb deze mobiel al 4 jaar en verder nooit gehad. Ik zou dus niet zoiets als app op mijn telefoon willen hebben omdat die app net zo simpel voor handen moet zijn als 112 bellen. Dat gaat kennelijk te simpel (geen idee hoe!) Dus moet er niet aan denken dat mijn paard(en) spontaan los kunnen geraken van de menwagen
Winged schreef:Jolliegirl schreef:De beilervaart is echt een rot weg... Diepe vaart... Autos rijden daar 80/100... Er zitten veel stallen aan de Beilervaart..
Het is gewoon linke soep daar..
Moest vroeger altijd een meter of 500 langs de vaart voor ik de brug op kon naar de overkant...
Dit precies. En elke maand ligt er wel een auto in de vaart daar.
Je zal toch al snel (speculerend) denken dat het de combi: te hard rijdende auto en geschrokken paard is geweest.
Enorm triest.
hesterve schreef:Het is het paard van mijn vriendin en haar vader en haar zoontje wat dit ongeluk is overkomen ....
Paard schrok van een plots hard geluid aan de andere kant van de weg en sprong opzij en kwam ongelukkig met zijn voorbeen op het steile stuk van de berm en is uit balans geraakt en op deze manier het water in gevallen. Haar vader en zoontje konden nog van de kar af voordat het in het water verdween. T is echt verschrikkelijk en ze zijn compleet in shock. Zo machteloos, je paard niet kunnen redden.... Deze nachtmerrie blijft zich maar herhalen en wat als...wat als....
hesterve schreef:Het is het paard van mijn vriendin en haar vader en haar zoontje wat dit ongeluk is overkomen ....
Paard schrok van een plots hard geluid aan de andere kant van de weg en sprong opzij en kwam ongelukkig met zijn voorbeen op het steile stuk van de berm en is uit balans geraakt en op deze manier het water in gevallen. Haar vader en zoontje konden nog van de kar af voordat het in het water verdween. T is echt verschrikkelijk en ze zijn compleet in shock. Zo machteloos, je paard niet kunnen redden.... Deze nachtmerrie blijft zich maar herhalen en wat als...wat als....